Wat nou als die 'openings DJ' Tiesto of Hardwell is? Wordt een keigrappige situatie dan?

!
Ook vind ik hem verbaal agressief van toon? Waarom?
Edit:
Alle punten op 2 na ben ik het 100% mee eens.
Over 2 wil ik een correctie doorgeven:
Ik vind dat als je de regels van de blog in acht neemt en hoog houdt dat je in principe met al die personen een respectvolle omgang moet hebben. Of diegene nou (veel) bekendheid geniet of niet bomt mij niks. Mijn DJ-leraar is niet eens proviciaal bekend en toch is hij een ware held voor het draaien voor mij tenminste. Om nog maar te zwijgen dat ik door mijn ambities hem indirect heb overgehaald wat met zijn talent te doen anders dan alleen draaien op feestjes her en der. En begint vruchten af te werpen?

!
Over de additionele tips heb ik een paar feedback en/of kritiek puntjes.
Beatmixen zonder BPM counters is inderdaad het meest krachtig. Vergelijkbaar met drummen, je kan het heel lang niet tot op een bepaald moment de omslag komt en daarna kan je het nooit meer afleren. Wat ik bedoel hiermee is dat BPM counters je een steuntje in de rug moeten geven. Ik ben inderdaad van mening dat dit te weinig gebeurd. Gemak dient de mensheid net zoals het wiel?

!
?
Geen commerci?le muziek draaien als je in het voorprogramma staat? Dat vind ik echt de grootste onzin regel met afstand tot de rest van de blog lees die ik uitermate sterk vindt. Man o man was je ff de kluts kwijt opeeens? Muziek is in principe commercie?l! Om muziek te maken moet je geld investeren. Daarnaast hekel ik mij over het punt: 'Wat is commercie?le muziek en wat niet?' Die grens is voor mij inziens niet te trekken. Liever beschouw ik het als: 'populair' of 'minder populair' of 'niet populair'. Dit stukje is wel het meest donkere & duistere zinnetje van je hele blog wat ik heb gelezen.
De term DJ wordt inderdaad ook vrij te pas en te onpas (naar mijn mening) gebruikt. Ik probeer het woord DJ vaak te vermijden en noem het dan: 'plaatjesdraaier'. In studio omgevingen hoor je heel vaak de term: 'Producer' of 'Ik produceer' maar in feite klopt die term maar zelden als je werkelijk weet wat een 'producer' doet. Dat is iets meer dan beats & tracks maken om te beginnen.
?
Vandaar dat ik mijzelf ook het liefst beschrijf als: 'componist & arrangeur' i.p.v. producer. Dat is zo breed dat iedereen denkt te weten wat het is en toch heeft niemand daadwerkelijk een exact idee wat het is.
Over je stage-naam & echte naam introduceren heb ik twijfels. Beiden hebben voor en nadelen op bepaalde tijdstippen en situaties. Je fans zullen je beter herkennen bij je stage-naam. Op het platenlabel kantoor o.i.d. hebben ze liever je echte naam & stage-naam. En bij een klein vriend(en) feestje ga je in eerste instantie gewoon voor je eigen naam en daarna voor je stage-naam.?
Ik zou die laatste feedback (stage-naam) wel wat meer specificeren, komt je blog helemaal ten goede!
Succes!
Edit 2: Verander de titel ook ff als het kan. Een titel als deze vind ik meer passend: 'Deze tips bevorderen het imago van DJ's' Het komt nu over dat deze 6 tips (plus je extra daaronder) de 'golden ones' zijn terwijl er (naar mijn mening) nog best wel wat (grove) fouten in staan.