Poster: FSR
-lap tekst geknipt-
?
Geen commerci?le muziek draaien als je in het voorprogramma staat? Dat vind ik echt de grootste onzin regel met afstand tot de rest van de blog lees die ik uitermate sterk vindt. Man o man was je ff de kluts kwijt opeeens? Muziek is in principe commercie?l! Om muziek te maken moet je geld investeren. Daarnaast hekel ik mij over het punt: 'Wat is commercie?le muziek en wat niet?' Die grens is voor mij inziens niet te trekken. Liever beschouw ik het als: 'populair' of 'minder populair' of 'niet populair'. Dit stukje is wel het meest donkere & duistere zinnetje van je hele blog wat ik heb gelezen.
De term DJ wordt inderdaad ook vrij te pas en te onpas (naar mijn mening) gebruikt. Ik probeer het woord DJ vaak te vermijden en noem het dan: 'plaatjesdraaier'. In studio omgevingen hoor je heel vaak de term: 'Producer' of 'Ik produceer' maar in feite klopt die term maar zelden als je werkelijk weet wat een 'producer' doet. Dat is iets meer dan beats & tracks maken om te beginnen.
Edit 2: Verander de titel ook ff als het kan. Een titel als deze vind ik meer passend: 'Deze tips bevorderen het imago van DJ's' Het komt nu over dat deze 6 tips (plus je extra daaronder) de 'golden ones' zijn terwijl er (naar mijn mening) nog best wel wat (grove) fouten in staan.
Poster: Yorick
...
5. in 9/10 horeca zaken waar ik sta kan je echt niet het verschil horen van 192 kbps mp3 of een wav.
tuurlijk het is belangrijk om muziek van goede kwaltiteit te hebben. Maar dan zouden veel lokaties het systeem moeten upgraden of verbeteren.
...
Poster: FASA
Ik heb ze hier op FB al eens op aangesproken en doe het hier nu weer, de 'toon' waarop dj-lounge zijn artikelen/tutorials/posts de laatste tijd aan het plaatsen is, gaat echt compleet de verkeerde kant op.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.