A techno nerd reviews DJ Pauly D
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Doet Pauly D de titel \'DJ\' eer aan?

-Ja
-Nee

Voting is only possible for our Members
Dynamix86    posted on 30-01-2013 21:39
Ik kwam zojuist deze uiterst analystische review tegen van een 'techno nerd' over een 'concert' van Jersey Shore-ster en 'DJ' Pauly D. Als je wilt lachen, lees het dan even door.

http://www.inthemix.com.au/features/54529/A_techno_nerd_reviews_DJ_Pauly_D
Beatmatching is overrated

What do you think about A techno nerd reviews DJ Pauly D ??

Vote :   

Noxis    posted on 30-01-2013 22:57
Z?lig. Echt geweldig grappig geschreven.
?
'As the set carries on, Pauly raises what looks like a deformed limb (possibly an arm) and thrusts it upwards into the sky. He calls this a ?fist pump? and demands the crowd perform it with him (they, of course, do). Its purpose is lost on me, but if I had to speculate, I would say it is some kind of movement designed to appeal to those who were not born with the ability to dance with their hips and legs.'
mikedhanpat    posted on 31-01-2013 08:58
Haha, fantastisch!!
CDJ2000NXS - DJM2000 - CDJ2000NXS - RMX1000 Shure SE535
Estacy    posted on 31-01-2013 09:03
Die had ik ook gelezen ja, geweldig.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Gerdo    posted on 31-01-2013 09:47
Haha grappig geschreven! Net zo kansloos als sterretje! Maar dat wisten we al.
Pur-D    posted on 31-01-2013 15:03
Hahahaha heer-lijk dit!
Dn-s3500 - Dn-x1500s - Dn-s3500 - Traktor Scratch Pro
Dynamix86    posted on 31-01-2013 20:53
Poster: Noxis
Z?lig. Echt geweldig grappig geschreven.
?
'As the set carries on, Pauly raises what looks like a deformed limb (possibly an arm) and thrusts it upwards into the sky. He calls this a ?fist pump? and demands the crowd perform it with him (they, of course, do). Its purpose is lost on me, but if I had to speculate, I would say it is some kind of movement designed to appeal to those who were not born with the ability to dance with their hips and legs.'

Da's inderdaad het mooiste stukje :D. Niet te geloven dat Pauly D vorige jaar 11 miljoen dollar heeft binnengeharkt :S.
User edit by Dynamix86 on 29-04-2013 @ 22:10:30 (1%)
Avine    posted on 31-01-2013 21:01
Poster: Dynamix86
Da's idd het mooiste stukje :D. Niet te geloven dat Pauly D vorige jaar 11 miljoen dollar heeft binnengeharkt :S.

Ik snap niet hoe hij 2x meer likes heeft als Armin van Buren, die al veel langer onderweg is. Of?15x meer dan Hardwell. Ik vind dat Hardwell het meer verdiend.

Maar door de vele seizoenen van Jersey Shore krijg je toch aardig wat bekendheid.
www.facebook.com/avineofficial | Be strong
Dynamix86    posted on 31-01-2013 22:14
Poster: Avine
Ik snap niet hoe hij 2x meer likes heeft als Armin van Buren, die al veel langer onderweg is. Of?15x meer dan Hardwell. Ik vind dat Hardwell het meer verdiend.

Maar door de vele seizoenen van Jersey Shore krijg je toch aardig wat bekendheid.

Dat zullen we te danken hebben aan die 14-15 jarige fans die echt talent niet kunnen herkennen?Cry. Er zijn tig dj's die het meer verdienen dan Pauly D, maar omdat je het verdient, wil niet zeggen dat je het ook krijgt. Maarja als Pauly er blij van wordt.. ik denk niet dat top dj's zich ook maar iets van gasten zoals hij aantrekken. Hij is nergens in de buurt van de dj top 100 te bekennen.?

David Guetta heeft bijvoorbeeld 39 miljoen fans op facebook en Tiesto 'maar' 13 miljoen, drie keer zo weinig als Guetta, terwijl iedereen wel weet wie meer talent heeft.
Dynamix86    posted on 29-04-2013 22:11
Bump
FSR    posted on 29-04-2013 22:32
Ik mis een toevoeging bij de poll hier...

Ik wil de slider naar 100% kunnen zetten en dan stem ik: 'nee'!
?
Man o man... de zoveelste 'Amerikaan' die het om het geld doet. Btw, Amerikanen doen het altijd voor geld in mijn ogen...
?
Finally de verkrachters van de term: 'DJ' heeft een gezicht gekregen en de eerste van velen heet: 'Pauly D'

Geld moet niet voor op staan bij muziek, de liefde en drive die je ervoor en ervan krijgt is dat....

Edit:

8:35pm?? One of the support DJs and his MC play a terrible electro-house remix of the ghetto-tech anthem?Face Down, Ass Up (That?s The Way We Like To Fuck).

10:47pm???However, my faithful companion notes that the majority of the crowd are under 16.

10:55pm?? Pauly ends his set with?Champagne Showers?and promptly sprays the remaining crowd members with cheap sparkling wine. He then apologises for getting them ?wet?,

Amerikaan Cool!?Met het hoogste aantal tiener-zwangerschappen ter wereld om nog maar te zwijgen over andere diverse 'industrie' die ze hebben is de toon wel weer gezet. Eigenlijk had ik willen zien dat Paul was gearresteerd (evenals zijn hele crew) voor opruiiende teksten en aanzetten tot misdaad & poging tot verkrachting o.i.d. Maarja, Amerika koopt zichzelf er wel weer uit...?

Afsluiter:

There is something seriously wrong here.

--> Amen!

User edit by FSR on 29-04-2013 @ 22:48:35 (100%)
p-wee    posted on 02-05-2013 14:20
als ik die naam alleen al hoor, kots ik een beetje in mn mond...
ik keek laatst vol verbazin een filmpje op you tube van een van zijn optredens, k wist niet of ik moest lachen of huilen..

staat daar maar een beetje te scratchen over 'scatman'...en het publiek maar uit zn dak gaan...
mixen kan die niet, scratchen kan die niet...hij heeft geluk dat ie al bekend was en daarom vinden al die tienertjes hem zo gewledig, als hij potten was gaan bakken was hij daar ook ineens de beste in geweest...
het is zielig...tis de amerikaanse steretje idd haha

maar ach, met hoeveel afschuw ik erover kan praten, zo snel ben ik zo'n gast ook weer vergeten...hij doet maar lekker
Tekhead    posted on 06-05-2013 03:44
Poster: Dynamix86
Dat zullen we te danken hebben aan die 14-15 jarige fans die echt talent niet kunnen herkennen?Cry. Er zijn tig dj's die het meer verdienen dan Pauly D, maar omdat je het verdient, wil niet zeggen dat je het ook krijgt. Maarja als Pauly er blij van wordt.. ik denk niet dat top dj's zich ook maar iets van gasten zoals hij aantrekken. Hij is nergens in de buurt van de dj top 100 te bekennen.?

David Guetta heeft bijvoorbeeld 39 miljoen fans op facebook en Tiesto 'maar' 13 miljoen, drie keer zo weinig als Guetta, terwijl iedereen wel weet wie meer talent heeft.

Je uitleg klinkt een beetje chauvinistisch en dubbel gevoelig. Eerst zeg je, ach hij dankt z'n populariteit aan de 14-15 jarigen maar is nergens te vinden in de buurt van de dj top 100, waarmee ik versta dat je belang hecht aan dit klassement, en de volgende alinea geef je aan dat je niks geeft om een klassement of Poll, nadat je op FB vaststeld dat Guetta 3X meer fans heeft dan Tiesto, terwijl je Tiesto vele hoger aanschrijft en dus nu geen zier geeft om een rangschikking oid.?
Elk klassement, in gelijk welke categorie, over gelijk welke artiest, stroming, personen, beroep etc... op basis van stemmen en niet op basis van (competitie) wedstrijden, is gebasseerd op populariteit en/of bekendheid en niet op praktijk. Ti?sto, Van Buuren, en Guetta om er maar 3 te noemen staan al jaren bovenaan en dit hebben ze vooral te danken aan hun populariteit en bekendheid door enkele grote dancehits en hun goede ?en aanstekelijke 'in the mix' optredens, uiteraard kunnen ze alle 3 ook wel een aardig stukje draaien, maar laten we eerlijk wezen en zijn een heel pak dj's die veel lager op de dj lijst staan, of zelfs totaal ontbreken die technisch zoveel beter zijn als die 3 groten., ! Is dit belangrijk ? Niet als je al naam en faam hebt, wellicht wel als je relatief onbekend bent, en heel leuk om het op je palmares te hebben.
Pauly D heeft z'n grote volgelingen bij de jonge tieners en dat zijn niet degene die dj polls gaan stemmen, maar deze doelgroep is gek van het product DJ Pauly D, en Pauly D maakt daar handig gebruik van, voor ons onbegrijpelijk, voor de teens vanzelfsprekend.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true

This is an old Topic

No new postings for 4.498 days.
 Post CommentThat would be 149.9 months
or a whopping 12.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

288 Users online: 177 Guests (111 Unknown)
Pages generated today : 64.741
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.861.778