Poster: Noxis
Z?lig. Echt geweldig grappig geschreven.
?
'As the set carries on, Pauly raises what looks like a deformed limb (possibly an arm) and thrusts it upwards into the sky. He calls this a ?fist pump? and demands the crowd perform it with him (they, of course, do). Its purpose is lost on me, but if I had to speculate, I would say it is some kind of movement designed to appeal to those who were not born with the ability to dance with their hips and legs.'
Poster: Dynamix86
Da's idd het mooiste stukje :D. Niet te geloven dat Pauly D vorige jaar 11 miljoen dollar heeft binnengeharkt :S.
Poster: Avine
Ik snap niet hoe hij 2x meer likes heeft als Armin van Buren, die al veel langer onderweg is. Of?15x meer dan Hardwell. Ik vind dat Hardwell het meer verdiend.
Maar door de vele seizoenen van Jersey Shore krijg je toch aardig wat bekendheid.
Poster: Dynamix86
Dat zullen we te danken hebben aan die 14-15 jarige fans die echt talent niet kunnen herkennen?. Er zijn tig dj's die het meer verdienen dan Pauly D, maar omdat je het verdient, wil niet zeggen dat je het ook krijgt. Maarja als Pauly er blij van wordt.. ik denk niet dat top dj's zich ook maar iets van gasten zoals hij aantrekken. Hij is nergens in de buurt van de dj top 100 te bekennen.?
David Guetta heeft bijvoorbeeld 39 miljoen fans op facebook en Tiesto 'maar' 13 miljoen, drie keer zo weinig als Guetta, terwijl iedereen wel weet wie meer talent heeft.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.