Hoi beste Forumleden, even wat over Mij.
Mijn naam is Roeslan, ben 21jaartjes oud. Vrij jong ofniet ? =)
Ben zelf van Kazachstaanse afkomst (Borat jaaa =) )
Sinds een lange tijd (circa. 5jaar) ben ik begonnen met Virtual DJ voor Funmixes voor me clan op PSP.
Goed gelachen en geamusseerd hebben we en na hoop reacties op me Funmixes dacht ik om verder te doen.
Het bleef een fun hobby tot ik toevallig in een Russische danscafee tegen andere DJ zei dat ik ook wat LOL maak met muziek.
Zo begon het 2 jaar geleden, meteen werd ik Omega Club resident onder naam 'DJ Revex'.
Jaartje als resident begon wat progress te geven en werd ik vaker gevraagd voor te draaien op privee feestjes, huwelijken en verjaardagen. Jaar geleden kreeg ik uitnodiging voor andere Russische Danscafee 'Lunabar' in Brussel waar ik begon met ondertussen al andere nickname 'DJ Rusa Tusa'. Rusa betekend in het Russisch kort voor Roes en Tusa voor Party, Roes' Party om het zo te zeggen, klikt grappig en makkelijk te onthouden.
Sinds in al meer contact kreeg met organizators van Discotheken zelf, werd me duidelijk gemaakt dat DJ naam wat serieuzer mag zijn. Toen is het 'DJ DabLyou' geworden. Ondertussen draai ik in Arenchi (Roosdaal - Brussel). Vorige weekend is mijn DJ droom uitgekomen en heb ik in Noxx mogen draaien
Dat is het zowat ))
Wat mijn apparaten betreft, draai ik nog steeds op Hercules 4Set en VDJ. Vrij makkelijke combinatie maar ben er blij mee. Ben van plan om binnekort iets van Pioneer CD-Spelers aan te schaffen =) Alles op zijn tijd