Introduction
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DabLyou    posted on 30-01-2013 21:00
Hoi beste Forumleden, even wat over Mij.

Mijn naam is Roeslan, ben 21jaartjes oud. Vrij jong ofniet ? =)
Ben zelf van Kazachstaanse afkomst (Borat jaaa =) )
Sinds een lange tijd (circa. 5jaar) ben ik begonnen met Virtual DJ voor Funmixes voor me clan op PSP.
Goed gelachen en geamusseerd hebben we en na hoop reacties op me Funmixes dacht ik om verder te doen.
Het bleef een fun hobby tot ik toevallig in een Russische danscafee tegen andere DJ zei dat ik ook wat LOL maak met muziek.
Zo begon het 2 jaar geleden, meteen werd ik Omega Club resident onder naam 'DJ Revex'.
Jaartje als resident begon wat progress te geven en werd ik vaker gevraagd voor te draaien op privee feestjes, huwelijken en verjaardagen. Jaar geleden kreeg ik uitnodiging voor andere Russische Danscafee 'Lunabar' in Brussel waar ik begon met ondertussen al andere nickname 'DJ Rusa Tusa'. Rusa betekend in het Russisch kort voor Roes en Tusa voor Party, Roes' Party om het zo te zeggen, klikt grappig en makkelijk te onthouden.
Sinds in al meer contact kreeg met organizators van Discotheken zelf, werd me duidelijk gemaakt dat DJ naam wat serieuzer mag zijn. Toen is het 'DJ DabLyou' geworden. Ondertussen draai ik in Arenchi (Roosdaal - Brussel). Vorige weekend is mijn DJ droom uitgekomen en heb ik in Noxx mogen draaien
Dat is het zowat ))

Wat mijn apparaten betreft, draai ik nog steeds op Hercules 4Set en VDJ. Vrij makkelijke combinatie maar ben er blij mee. Ben van plan om binnekort iets van Pioneer CD-Spelers aan te schaffen =) Alles op zijn tijd Winking my eye
Ear destroying Soundz

What do you think about Introduction ??

Vote :   

Mr-    posted on 30-01-2013 21:09
welkom, is russisch publiek in de regel ander dan 'normaal' publiek?
2 CDJ 2000 2 SL 1210 DJM 800 HD 25-1 II
Gerdo    posted on 31-01-2013 08:45
Welkom!
DabLyou    posted on 31-01-2013 13:00
Poster: Mr-
welkom, is russisch publiek in de regel ander dan 'normaal' publiek?

Dank u, niet echt enkel dat grotendeels op zulke muziek danst, in Belgie is het meestal beetje andere genre )))
zoals in mijn mix bedoel ik dan die in muziek afdeling staat. heb gewoonweg ook nog geen voorstellen gekregen om op Belgische feestjes te draaien, ben enkel bij russische publiek bekend. jammer genoeg
Ear destroying Soundz
User edit by DabLyou on 31-01-2013 @ 13:03:28 (95%)
Pur-D    posted on 31-01-2013 16:46
Welkom!
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar die russen dan van houden. Kun je eens een mixje posten?
Dn-s3500 - Dn-x1500s - Dn-s3500 - Traktor Scratch Pro
DabLyou    posted on 31-01-2013 21:08
Poster: Pur-D
Welkom!
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar die russen dan van houden. Kun je eens een mixje posten?

Het is eerder Russen die hier in Belgie wonen, grotendeels Russen in Nederland ook maar natuurlijk niet allemaal, in Rusland zelf is het ongeveer Hard Electro. Maar dit's onze Buitelandse Russen style :D

Mix staat in Muziek afdeling maar zal het nog maar eens hier posten, je kan daar op me profiel van Soundcloud even doorbladen en nog paar mixen vinden, maar dats ongeveer zelfde stijl.

https://soundcloud.com/dablyou/dj-dablyou-noxx-liveset
Ear destroying Soundz
Tekhead    posted on 31-01-2013 22:30
Welkom Makker, leuk weer een Antwerpenaar toegevoegd te zien. Ik ben ook Antwerpenaar (geboren en getogen maar woon momenteel in het hooge noorden van Antwerpen.

We hebben hier ooit eens een member gehad met Russische roots, de members die hier al lang lid zijn vergeten hem nooit nog, nl. Ilja !!! Wat een specialleke die was, man man toch.

Natuurlijk zegt iedereen Borat als je zegt dat je Kazach bent, maar ik denk eerst aan Astana en Vinokourov als ik aan Kazachstan denk?Embarassed.?

Waar ergens in Antwerpen draai je dan voor die Russen ? Omgeving Falcon plein ?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
FSR    posted on 01-02-2013 01:36
Welkom Roeslan!

Toen je over 'Borat' in je 2e zin begon hield ik het even niet meer van het lachenCool! Super grappig om het zo te stellen. Alleen weet ik wel beter (over je land).

Borat hoe grappig ik het soms ook vind, slaat de plank als 'gids' voor toeristen compleet mis!?

Kleine tip: Het is eigenlijk niet zo heel erg om alleen voor Russen bekend te zijn. De bevolking van Rusland is toch veel groter dan die van NL & BE bij elkaar?Cool!?

Welkom in ieder geval verder?Embarassed!
DabLyou    posted on 01-02-2013 21:03
Poster: Tekhead
Welkom Makker, leuk weer een Antwerpenaar toegevoegd te zien. Ik ben ook Antwerpenaar (geboren en getogen maar woon momenteel in het hooge noorden van Antwerpen.

We hebben hier ooit eens een member gehad met Russische roots, de members die hier al lang lid zijn vergeten hem nooit nog, nl. Ilja !!! Wat een specialleke die was, man man toch.

Natuurlijk zegt iedereen Borat als je zegt dat je Kazach bent, maar ik denk eerst aan Astana en Vinokourov als ik aan Kazachstan denk?Embarassed.?

Waar ergens in Antwerpen draai je dan voor die Russen ? Omgeving Falcon plein ?

Lange tijd in Deurne, Omega, beneden had je Danscafee. Nu in Arenchi diskotheek (Roosdaal) das bij Brussel. Keertje Noxx en Misschien binnenkort Riva (Destelbergen).

Poster: FSR
Welkom Roeslan!

Toen je over 'Borat' in je 2e zin begon hield ik het even niet meer van het lachenCool! Super grappig om het zo te stellen. Alleen weet ik wel beter (over je land).

Borat hoe grappig ik het soms ook vind, slaat de plank als 'gids' voor toeristen compleet mis!?

Kleine tip: Het is eigenlijk niet zo heel erg om alleen voor Russen bekend te zijn. De bevolking van Rusland is toch veel groter dan die van NL & BE bij elkaar?Cool!?

Welkom in ieder geval verder?Embarassed!

Ja maar ik bedoel Russische volk in NL en in Belgie, over hele Rusland :D Heb wel pagina op Russische site maar daar ben ik amper gezien doordat er super proffies zitten :D
Ear destroying Soundz
Winston    posted on 06-02-2013 18:56
Welkom DabLyou!
Tic Toc
DabLyou    posted on 06-02-2013 23:22
Poster: Winston
Welkom DabLyou!

Dank je )))
Ear destroying Soundz

This is an old Topic

No new postings for 4.559 days.
 Post CommentThat would be 152 months
or a whopping 12.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

285 Users online: 258 Guests (27 Unknown)
Pages generated today : 23.863
Most visitors online this month : 435
Lifetime Pageviews since 2003 : 241.015.897