Poster: Mr-
welkom, is russisch publiek in de regel ander dan 'normaal' publiek?
Poster: Pur-D
Welkom!
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar die russen dan van houden. Kun je eens een mixje posten?
Poster: Tekhead
Welkom Makker, leuk weer een Antwerpenaar toegevoegd te zien. Ik ben ook Antwerpenaar (geboren en getogen maar woon momenteel in het hooge noorden van Antwerpen.
We hebben hier ooit eens een member gehad met Russische roots, de members die hier al lang lid zijn vergeten hem nooit nog, nl. Ilja !!! Wat een specialleke die was, man man toch.
Natuurlijk zegt iedereen Borat als je zegt dat je Kazach bent, maar ik denk eerst aan Astana en Vinokourov als ik aan Kazachstan denk?.?
Waar ergens in Antwerpen draai je dan voor die Russen ? Omgeving Falcon plein ?
Poster: FSR
Welkom Roeslan!
Toen je over 'Borat' in je 2e zin begon hield ik het even niet meer van het lachen! Super grappig om het zo te stellen. Alleen weet ik wel beter (over je land).
Borat hoe grappig ik het soms ook vind, slaat de plank als 'gids' voor toeristen compleet mis!?
Kleine tip: Het is eigenlijk niet zo heel erg om alleen voor Russen bekend te zijn. De bevolking van Rusland is toch veel groter dan die van NL & BE bij elkaar?!?
Welkom in ieder geval verder?!
Poster: Winston
Welkom DabLyou!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.