1 member likes this Hoewel dit topic nogal 'onvolledig' lijkt. Heb ik wel een poging genomen om te reageren via email.
Een paar dingen die mij opvielen:
1 - Snelle reactie terug. (Kan ?zijn dat Sharon bij haar laptop/pc zat in combinatie met een notificatie op de smartphone, Gmail is daar razendsnel in!)
2 - Er viel mij niks ongewoons op in taalgebruik of incorrect grammatica gebruik. Ook niet in de 7 emails die daarop volgen tussen ons.
3 - Extended Music opgezocht op Google en is wat mij betreft een bedrijf van ?

. O.a. ROOG staat daar onder contract, leuk om te zien!
4 - Enige wat in eerste instantie niet helemaal duidelijk was, waren de vragen. De titel hier geeft een hint. Alleen dan is het nog vrij breed. Ik heb gevraagd om een top 3 vragen die echt prioriteit hebben om beantwoord te worden. En ik zou ze deze week in de email ontvangen. Gezien het feit dat ik geen enkel verder aanknopingspunt heb wat betreft de richting van de vragen laat ik mij mooi verrassen!?

?
5 - Een eind datum tot wanneer mensen hier (uiterlijk) kunnen reageren zou prettig zijn. Immers kunnen mensen die een half jaar later op DJR komen dit topic in de zoekresultaten teruglezen en erop reageren. (Puntje voor volgende keer en voor andere personen die een vergelijkbaar topic aanmaken voor een school/studie (eind) opdracht.)
Wellicht dat ik haar nog wat tips kan geven her en der. Hebben jullie er nog een paar die ik mee kan nemen? (Ook wanneer ik bij het interview ben om te laten zien of iets dergelijks? Let op! Ik moet wel een uur met de trein reizen, dus graag handzaam! Een smartphone gaat sowieso mee!)
Ik heb wat mij betreft op het eerste gezicht een nette indruk. Hoewel de oproep hier wel her en der wat tekort schiet in informatie naar mijn mening ging het verder in de email prima! Ook geen gedoe over waar het interview gehouden werd (ik was vrij om te kiezen).?
Ik zal mijn bevindingen nadat het interview is geweest (1 Februari 2013) ook even hier posten.?
Tot dan!