Poster: Tekhead
Als ze even de grens in Roosendaal wil oversteken of afspreken in Roosendaal zelf, mag ze zich klaarmaken voor een heel hoofdstuk ineens voor haar eindwerk, ik heb wel het een en ander te vertellen, gaat de dame ineens de verschillen kennen tussen Vlamingen en Nederlanders over uitgaan, festivals, en bla bla en ook over hoe de meeste festivals zich profileren en diens meer. Gaat ze langer dan een uurtje nodig hebben.
Poster: FSR
Bij deze voor vanavond een zeer korte samenvatting. Morgen breid ik het uit met wat details.
Dingen die mij opgevallen zijn:
- Ze kan prima luisteren en weet ook haar vraagstelling erop aan te passen.
- Heeft kennis van muziek-gerelateerde termen. Laat ik het anders zeggen, ze weet in welke hoek ze kon zoeken als ik daarover begon.
- Ze kan mijn humor waarderen??(Dat vind ik persoonlijk een groot pluspunt?
)
- Hoewel ik niet weet of ze zelf muzikaal is, kan ze zich formidabel inleven in hoe een 'artiest/entertainer' de wereld om zich heen ziet. Dat gezegd hebbende kwam na het onderzoek (waar ik zeer zakelijk in was) eem meer 1 op 1 priv? gesprek op gang. En is ze dus ook zeer geinterresseerd in de persoon 'achter' de audiofiel. (Of ze dat alleen bij mij zal doen na afloop weet ik niet ^^), ik vond het in ieder geval een dike +1 voor die mentaliteit!?
Morgen volgen de details!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.