Electro House Moombahton Trap Mixtape!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Maracas    posted on 23-01-2013 01:51
Hey mensen!

Het gebeurt niet zo heel vaak, maar zo nu en dan neem ook ik eens een nieuwe mixtape op, waarbij ik deze dan graag weer deel met mensen, die er wat aan hebben.?

Ik denk dat de tracklist voor sommige onder ons ook wel interresant is, zitten vrij recente bootlegs etc. tussen, en een paar exclusives!

Lekker vlot rammen, tape duurt een uurtje, en ja, er zitten kleine foutjes in, i know, maar niet echt heeeel stoorbaar naar mijn mening.
?

TRACKLIST:

1. Ferry Corsten - Punk (Audien Remix)
2. Billy The Klit - Dont Fake It
3. Calvin Harris Ft. Florence Welch - Sweet Nothing (Mikael Wills Bootleg)
4. David Guetta, Nicky Romero & R3hab, Afrojack - Sending my Metropolis (Wessel S Mashup)
5. Will.I.am & Britney Spears - Scream and Shout (Eyedentity Bootleg)
6. Will.I.Am feat. Eva Simons - This Is Love (Afrojack Remix)
7. Michel Hartog - No ID (Original Mix)
8. Buraka Som Sistema - Tira o Pe (JWLS Remix)
9. Stefan Vilijn, DJ Disciple - Jasmin Garden (Sebastian Diaz & Venus Moombahton Mix)
10. La Rique & Maura Hope - Nobody (TMH Remix)
11. Notch - Nuttin' No Go So (Maracas Moombahton Bootleg)
12. DOG BLOOD - Middle Finger
13. Diplo & Dillon Francis vs Staygold - Que wallpaper (Tomcio & GFox Moombah Mash)
14. Leftside Ft Syon - Ghetto Gyal Wine (Sflower & Wessel S Bootleg)
15. 50 Cent - P.I.M.P. (Tomcio vs Seiko's Moombahton Xperience)
16. Stevie Wonder - Superstition (The Flexican & SirOJ Moom Remix)
17. W&W & Ummet Ozcan - The Code (Ext. Prev)
18. Vato Gonzalez- Cats Are Evi
19. Apster - Marrakech (Maracas Bootleg) (I'll let this one go for free in Feb. on BeatREQ.com)
20. Chuckie, Junxter Jack - Make Some Noise (Original Mix)
21. De Kraaien - Ik Vind Je Lekker (BILLY THE KIT RMX)
22. Dimitri Vegas & Like Mike & Moguai - Mammoth (Macrosound Vocal Mix)
23. Wildstylez Feat. Niels Geusebroek - Year Of Summer
24. Showtek, Justin Prime - Cannonball (Original Mix)
25. Rita Ora - R.I.P (Ft. Tinie Tempah) (Delta Heavy Remix)
26. Benny Benassi ? Satisfaction (RL Grime Remix)
27. Bingo Players - Rattle (Luminox Remix)
28. Opposites - Hey DJ (Lady Bee Remix)
29. Far East Movement - Turn Up The Love (Levino, Fabrie & Paolo Converse Moombahton Bootleg)
30. Skitzofrenix - Respek Di Woman
31. Silvio Luz - De Ja Vu (Original Mix)

Gewoon vrij downloaden, en geen FB Like/Hidden message shit, als jullie het dope vinden zie ik wel reacties komen! Enjoy! :D?

https://soundcloud.com/maracas-1/no-go-area-3-2013-electro

En bedankt voor het luisteren uiteraardEmbarassed

Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht

What do you think about Electro House Moombahton Trap Mixtape! ??

Vote :   
Mr-    posted on 23-01-2013 08:27
vette tracklist, ik ga hem eens goed luisteren als ik terug ben van school!
vind het altijd vooral intressant hoe andere mensen tussen verschillende genres heen mixen.
2 CDJ 2000 2 SL 1210 DJM 800 HD 25-1 II
D-Jesse    posted on 23-01-2013 10:57
Tracklist ziet er idd leuk uit, ik luister hem vanavond!
Mr-    posted on 23-01-2013 12:52
heb eens goed geluisterd, vind het een vette mixtape.?
hij is inderdaad niet vrij van foutjes, sommige wat opvallender dan andere.
het enigste wat ik echt niet lekker vond was year of summer op house snelheid, maar dit is persoonlijk.
laatst hoorde ik trouwens een hardstyle remix van cannonball, weet iemand hoe die heet?

heb er igg wel een paar vette tracks uitgehaald!
Maracas    posted on 23-01-2013 17:57
Bedankt man Happy, laughing?

Ja weet je wat het is, ik doe zo'n tape volledig geimproviseerd draaien, dus ik selecteer de tracks pas eigenlijk als ik al aan het opnemen ben, en ik had even een momentje van oh dat is wel nice om te doen, maar dat viel een beetje tegen.. Maarja, vond het zonde om dan alles weer opnieuw op te moeten gaan nemen omdat dat wat minder klonk, ik vind wel dat dat een stukje aangeeft dat ik wel probeer vernieuwend te draaien, en alles, maar dan ook alles probeer te beatmatchen.. Dat hij af en toe er een beetje naastloopt vind ik zelf ook jammer, maar je houd vrij weinig tijd over als je je tracks zo kort achter elkaar aan draait. en ook effecten, loopjes en de hele mikmak gebruikt ondertussen. Ik jog op dat moment ook aardig veel, vooral in de moombahton gedeeltes want als ik me concentreer om hem volledig netjes gebeatmatcht te krijgen, duurt dat iets langer, en dat vind ik gewoon zonde in een mixtape, want je wilt natuurlijk zo veel mogelijk platen proppen in zo'n kort mogelijkste tijd. Ik denk trouwens wel dat ik met 31 platen in een uurtje aardig vlot doormix toch?
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
IboVillado    posted on 25-01-2013 12:29
Vandaag even checken!
Tracklist?ziet er ?inderdaad wel vers uit..
Mr-    posted on 25-01-2013 18:19
Poster: Maracas
Bedankt man Happy, laughing?

Ja weet je wat het is, ik doe zo'n tape volledig geimproviseerd draaien, dus ik selecteer de tracks pas eigenlijk als ik al aan het opnemen ben, en ik had even een momentje van oh dat is wel nice om te doen, maar dat viel een beetje tegen.. Maarja, vond het zonde om dan alles weer opnieuw op te moeten gaan nemen omdat dat wat minder klonk, ik vind wel dat dat een stukje aangeeft dat ik wel probeer vernieuwend te draaien, en alles, maar dan ook alles probeer te beatmatchen.. Dat hij af en toe er een beetje naastloopt vind ik zelf ook jammer, maar je houd vrij weinig tijd over als je je tracks zo kort achter elkaar aan draait. en ook effecten, loopjes en de hele mikmak gebruikt ondertussen. Ik jog op dat moment ook aardig veel, vooral in de moombahton gedeeltes want als ik me concentreer om hem volledig netjes gebeatmatcht te krijgen, duurt dat iets langer, en dat vind ik gewoon zonde in een mixtape, want je wilt natuurlijk zo veel mogelijk platen proppen in zo'n kort mogelijkste tijd. Ik denk trouwens wel dat ik met 31 platen in een uurtje aardig vlot doormix toch?

idd, dat is ook het leukste gewoon wat improviseren. 31 platen in een uur is zeker netjes, het is ook gewoon een lekker mixtape. maar het is ook zoals je zelf aangeeft, ik ben een mens en geen sync machine. ik heb er igg van genoten, daar draait het om het einde van de dag om!

This is an old Topic

No new postings for 4.622 days.
 Post CommentThat would be 154.1 months
or a whopping 12.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

190 Users online: 105 Guests (85 Unknown)
Pages generated today : 4.870
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.276.650