Poster: Maracas
Bedankt man?
Ja weet je wat het is, ik doe zo'n tape volledig geimproviseerd draaien, dus ik selecteer de tracks pas eigenlijk als ik al aan het opnemen ben, en ik had even een momentje van oh dat is wel nice om te doen, maar dat viel een beetje tegen.. Maarja, vond het zonde om dan alles weer opnieuw op te moeten gaan nemen omdat dat wat minder klonk, ik vind wel dat dat een stukje aangeeft dat ik wel probeer vernieuwend te draaien, en alles, maar dan ook alles probeer te beatmatchen.. Dat hij af en toe er een beetje naastloopt vind ik zelf ook jammer, maar je houd vrij weinig tijd over als je je tracks zo kort achter elkaar aan draait. en ook effecten, loopjes en de hele mikmak gebruikt ondertussen. Ik jog op dat moment ook aardig veel, vooral in de moombahton gedeeltes want als ik me concentreer om hem volledig netjes gebeatmatcht te krijgen, duurt dat iets langer, en dat vind ik gewoon zonde in een mixtape, want je wilt natuurlijk zo veel mogelijk platen proppen in zo'n kort mogelijkste tijd. Ik denk trouwens wel dat ik met 31 platen in een uurtje aardig vlot doormix toch?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.