Poster: Certas
Een jack 3,5 to XLR?
Poster: Bambilaner
Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar dat? lijkt niet te bestaan.
Volgens mij heeft dat te maken met balanced/unbalanced toestanden, maar ik ken er veel te weinig van...
?
Ik kan eventueel wel zelf iets solderen, en xlr-pluggen en jacks heb ik genoeg, maar ik wete gewoon niet hoe ik het juist moet wiren...
Poster: Estacy
zorg er wel voor dat als je de laptop op vol volume hebt, de speakers op een volume staan ingesteld hoe hard je het max wil hebben. Niet de speakers voluit zetten en zeggen dat je voorzichtig moet zijn met de volume regeling op de laptop
Poster: Estacy
zorg er wel voor dat als je de laptop op vol volume hebt, de speakers op een volume staan ingesteld hoe hard je het max wil hebben. Niet de speakers voluit zetten en zeggen dat je voorzichtig moet zijn met de volume regeling op de laptop
Poster: eekaat
Uit ervaring kan ik zeggen dat een verloop van minijack naar XLR niet werkt op actieve speakers.
De meeste actieve speakers (Mackie, QSC,...) werken enkel met gebalanceerd signaal.
Ge kunt uw line signaal omzetten naar gebalanceerd dmv nen DI of een klein mengpaneel met XLR uitgangen...
Poster: OneSixty
ik heb ook al problemen gehad van minijack naar xlr bij mijn dbtechnologies kasten, dan klinkt het voor geen meter.
iemand die hier een woordje uitleg over kan geven want ik ben blijkbaar niet de enige met dit probleem..
Poster: AdenFarleigh
?
Bijzonder frappant dat het bij mij wel functioneert dan..