wat vragen jullie voor een gig? (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Renzje    posted on 11-12-2012 23:19
Hallo DJ's wat vragen jullie voor een optreden? Van een 60 minuten,90 minuten,2 uur, 2en half uur, 3uur? Ik ben beniewd naar jullie reacties en alsvast heel veel dank voor jullie reactie!

What do you think about wat vragen jullie voor een gig? ??

Vote :   

Tekhead    posted on 13-12-2012 23:22
Poster: Diion
@ Tekhead, Zeker waar!, ik bedoelde ook inderdaad echt goede vrienden (als ze er uiteraard niet aan verdienen)

Hmm, ik denk dat ik die: ''?en stel haar dan gelijk voor om zelf te beslissen wat ze je wil geven wat je dus waard was''?morgen avond ook ga uit proberen!

Goed idee, zorg wel dat je drank achteraf niet in mindering wordt gebracht he?Embarassed

Dit is een trucje dat ik vroeger ook een paar keer uitgevoerd heb toen bvb een sportvereniging waar de organisatie door enkele goede vrienden werd uitgevoerd en dit hun eerste organisatie was, en mits ik al wat ervaring heb en liefhebber van het stevigere electronische muziek g?nre, en toch wat mensen ken, werd dit direct aanvaardt. Nu was dat feestje een serieuse voltreffer geworden, waar ze zelfs aan de deur stonden aan te schuiven en waar ik gestopt ben om 5:00 met draaien. Men had een serieuse opbengst voor de club kunnen te werk stellen, en ze waren zo tevreden dat ik 2,5x de vergoeding kreeg die ik zou gevraagd hebben als ik gewoon geboekt werd door een organisatie waar ik totaal geen binding mee heb, en geloof me, ik draai niet voor een pan spek.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Diion    posted on 14-12-2012 11:36
haha nice man, nee dat snap ik !
D
Diion    posted on 15-12-2012 11:03
Poster: Tekhead
Goed idee, zorg wel dat je drank achteraf niet in mindering wordt gebracht he?Embarassed

Dit is een trucje dat ik vroeger ook een paar keer uitgevoerd heb toen bvb een sportvereniging waar de organisatie door enkele goede vrienden werd uitgevoerd en dit hun eerste organisatie was, en mits ik al wat ervaring heb en liefhebber van het stevigere electronische muziek g?nre, en toch wat mensen ken, werd dit direct aanvaardt. Nu was dat feestje een serieuse voltreffer geworden, waar ze zelfs aan de deur stonden aan te schuiven en waar ik gestopt ben om 5:00 met draaien. Men had een serieuse opbengst voor de club kunnen te werk stellen, en ze waren zo tevreden dat ik 2,5x de vergoeding kreeg die ik zou gevraagd hebben als ik gewoon geboekt werd door een organisatie waar ik totaal geen binding mee heb, en geloof me, ik draai niet voor een pan spek.

hehe het is goed uitgepakt!, ik hoopte op 75 omdat het vrij dichtbij stond qua mensen, maar ze waren zo tevreden, ik kreeg het dubbele=)

meer goeie tips:P?
D
Tekhead    posted on 15-12-2012 14:15
hehe het is goed uitgepakt!, ik hoopte op 75 omdat het vrij dichtbij stond qua mensen, maar ze waren zo tevreden, ik kreeg het dubbele=)

meer goeie tips:P?

Deze oude aap zegt soms wat zinnigs he ?
Diion    posted on 15-12-2012 14:42
Poster: Tekhead
Deze oude aap zegt soms wat zinnigs he ?

Haha blijkbaar toch wel!
D
Tekhead    posted on 15-12-2012 15:33
Haha blijkbaar toch wel!

Ja ja, weet je, ik kan heel goed met jongeren om (zeker als muziek hun passie is), en de meeste ook met mij, generatie conflicten heb ik weinig last van.
DanielDale    posted on 15-12-2012 16:53
Ga ik ook een keer proberen!
Drop Beats, Not Bombs
maikimo    posted on 19-12-2012 16:02
Ik vraag voor een Gig meestal zo rond de 100 euro tot 200 euro per avond
Lig er maar precies aan hoeveel ik aan brandstoff kwijt bent.?
maar ik heb ook wel eens van die party's waar van ik zeg nou vrije gift of betaal me maar met een pakje sigaretten Happy, laughing
Music is my Drugs
MichaelMiller    posted on 19-12-2012 16:26
Laatste weken van 2012 naast de normale boekingen ook voor het goede doel draaien! (3x) Happy, laughing
www.facebook.com/michaelmillerofficial
maikimo    posted on 19-12-2012 16:42
Poster: MichaelMiller
Laatste weken van 2012 naast de normale boekingen ook voor het goede doel draaien! (3x) Happy, laughing

dat vind ik nou tof!!! Echt waar?
helaas kan ik zelf niet anders had ik het ook zeer graag willen doen.?

Music is my Drugs
Avez    posted on 19-12-2012 17:37
Poster: MichaelMiller

Gaaf! ik had voor Serious Request een optreden voor het goede doel gedaan.
http://facebook.com/avineofficial | Be strong
Tekhead    posted on 23-12-2012 20:58
Poster: Avez
Gaaf! ik had voor Serious Request een optreden voor het goede doel gedaan.

Serious request, de Nederlandse variant voor onze Music for live dacht ik.
Larsz    posted on 23-12-2012 22:04
450 euro per uur ex btw.
VinylVinnie    posted on 23-12-2012 23:03
Ik heb 10 jaar geleden gewerkt in een kroeg/discotheek. Ik kreeg e235 voor de vrijdag en de zaterdag. Ik was op mn werk van 9 tot 6. Ik hielp ook mee schoonmaken.

Daarvoor een beetje actief geweest voor id$t met hoogtepunt mysteryland 1998 en diverse andere gigs. Ook een tiental keren voor New Dance Radio gedraaid.

Hier heb ik nooit wat voor gevraagd. Maar ik heb er wel wat voor teruggekregen. Ervaring, connecties die ik tot op heden nog gebruik. En natuurlijk niet te vergeten wat memorabele avondjes.

Ik zou nooit, en nooit meer in een kroeg/discotheek als toen willen draaien. Ik ben er te 'oud' voor en ik wil gewoon niet meer allround draaien. Ik snap dat andere mensen dat wel kunnen en willen, maar voor mij is dit een gepasseerd station.

Ik ben nu bezig met de muziek die ik leuk vind, wetende dat ik er niet ver mee zal komen. Maar het belangrijkste is dat ik er zelf lol in heb en genoegdoening van krijg.
We are all analog people in a digital world...
Tekhead    posted on 23-12-2012 23:42
Poster: VinylVinnie
Ik heb 10 jaar geleden gewerkt in een kroeg/discotheek. Ik kreeg e235 voor de vrijdag en de zaterdag. Ik was op mn werk van 9 tot 6. Ik hielp ook mee schoonmaken.

Daarvoor een beetje actief geweest voor id$t met hoogtepunt mysteryland 1998 en diverse andere gigs. Ook een tiental keren voor New Dance Radio gedraaid.

Hier heb ik nooit wat voor gevraagd. Maar ik heb er wel wat voor teruggekregen. Ervaring, connecties die ik tot op heden nog gebruik. En natuurlijk niet te vergeten wat memorabele avondjes.

Ik zou nooit, en nooit meer in een kroeg/discotheek als toen willen draaien. Ik ben er te 'oud' voor en ik wil gewoon niet meer allround draaien. Ik snap dat andere mensen dat wel kunnen en willen, maar voor mij is dit een gepasseerd station.

Ik ben nu bezig met de muziek die ik leuk vind, wetende dat ik er niet ver mee zal komen. Maar het belangrijkste is dat ik er zelf lol in heb en genoegdoening van krijg.

Ik ben ook geen allround dj en heb zelfs het geluk gehad nooit in een allround kroeg te moeten draaien, dat was altijd 1 styl', de ene keer was dat de populaire stijl van dat jaartal(len) heb in een echte punkkroeg gedraaid, een New-Wave kroeg, new-beat/new-age kroeg en een after party kroeg, nooit een vrijgezellen of ontmoetingsclub of een feestcafe, maar heb wel enkele keren een allround avondje gedaan, trouwfeest, jubileumfeest, personeelsfeest ... waarbij ik het zelf aangeboden had om het te doen, maar ik kan niet zo goed om met zatte mensen die liggen te lallen en lastig liggen te doen door elke 5 min. een requestje te doen. Ik heb totaal geen enkel probleem met zelfs strontzatte mensen, zolang ze niet lastig doen tegen mij of andere aanwezigen, en mits dat bij dergelijke feestjes zoiets meer realiteit dan uitzondering is, doe ik dergelijke feestjes ook niet meer.

This is an old Topic

No new postings for 4.632 days.
 Post CommentThat would be 154.4 months
or a whopping 12.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

180 Users online: 138 Guests (42 Unknown)
Pages generated today : 71.938
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.868.975