Poster: VinylVinnie
Ik heb 10 jaar geleden gewerkt in een kroeg/discotheek. Ik kreeg e235 voor de vrijdag en de zaterdag. Ik was op mn werk van 9 tot 6. Ik hielp ook mee schoonmaken.
Daarvoor een beetje actief geweest voor id$t met hoogtepunt mysteryland 1998 en diverse andere gigs. Ook een tiental keren voor New Dance Radio gedraaid.
Hier heb ik nooit wat voor gevraagd. Maar ik heb er wel wat voor teruggekregen. Ervaring, connecties die ik tot op heden nog gebruik. En natuurlijk niet te vergeten wat memorabele avondjes.
Ik zou nooit, en nooit meer in een kroeg/discotheek als toen willen draaien. Ik ben er te 'oud' voor en ik wil gewoon niet meer allround draaien. Ik snap dat andere mensen dat wel kunnen en willen, maar voor mij is dit een gepasseerd station.
Ik ben nu bezig met de muziek die ik leuk vind, wetende dat ik er niet ver mee zal komen. Maar het belangrijkste is dat ik er zelf lol in heb en genoegdoening van krijg.
Ik ben ook geen allround dj en heb zelfs het geluk gehad nooit in een allround kroeg te moeten draaien, dat was altijd 1 styl', de ene keer was dat de populaire stijl van dat jaartal(len) heb in een echte punkkroeg gedraaid, een New-Wave kroeg, new-beat/new-age kroeg en een after party kroeg, nooit een vrijgezellen of ontmoetingsclub of een feestcafe, maar heb wel enkele keren een allround avondje gedaan, trouwfeest, jubileumfeest, personeelsfeest ... waarbij ik het zelf aangeboden had om het te doen, maar ik kan niet zo goed om met zatte mensen die liggen te lallen en lastig liggen te doen door elke 5 min. een requestje te doen. Ik heb totaal geen enkel probleem met zelfs strontzatte mensen, zolang ze niet lastig doen tegen mij of andere aanwezigen, en mits dat bij dergelijke feestjes zoiets meer realiteit dan uitzondering is, doe ik dergelijke feestjes ook niet meer.