Poster: Diion
@ Tekhead, Zeker waar!, ik bedoelde ook inderdaad echt goede vrienden (als ze er uiteraard niet aan verdienen)
Hmm, ik denk dat ik die: ''?en stel haar dan gelijk voor om zelf te beslissen wat ze je wil geven wat je dus waard was''?morgen avond ook ga uit proberen!
Poster: Tekhead
Goed idee, zorg wel dat je drank achteraf niet in mindering wordt gebracht he?
Dit is een trucje dat ik vroeger ook een paar keer uitgevoerd heb toen bvb een sportvereniging waar de organisatie door enkele goede vrienden werd uitgevoerd en dit hun eerste organisatie was, en mits ik al wat ervaring heb en liefhebber van het stevigere electronische muziek g?nre, en toch wat mensen ken, werd dit direct aanvaardt. Nu was dat feestje een serieuse voltreffer geworden, waar ze zelfs aan de deur stonden aan te schuiven en waar ik gestopt ben om 5:00 met draaien. Men had een serieuse opbengst voor de club kunnen te werk stellen, en ze waren zo tevreden dat ik 2,5x de vergoeding kreeg die ik zou gevraagd hebben als ik gewoon geboekt werd door een organisatie waar ik totaal geen binding mee heb, en geloof me, ik draai niet voor een pan spek.
hehe het is goed uitgepakt!, ik hoopte op 75 omdat het vrij dichtbij stond qua mensen, maar ze waren zo tevreden, ik kreeg het dubbele=)
meer goeie tips:P?
Poster: Tekhead
Deze oude aap zegt soms wat zinnigs he ?
Haha blijkbaar toch wel!
Poster: MichaelMiller
Laatste weken van 2012 naast de normale boekingen ook voor het goede doel draaien! (3x)
Poster: MichaelMiller
Laatste weken van 2012 naast de normale boekingen ook voor het goede doel draaien! (3x)
Poster: Avez
Gaaf! ik had voor Serious Request een optreden voor het goede doel gedaan.
Poster: VinylVinnie
Ik heb 10 jaar geleden gewerkt in een kroeg/discotheek. Ik kreeg e235 voor de vrijdag en de zaterdag. Ik was op mn werk van 9 tot 6. Ik hielp ook mee schoonmaken.
Daarvoor een beetje actief geweest voor id$t met hoogtepunt mysteryland 1998 en diverse andere gigs. Ook een tiental keren voor New Dance Radio gedraaid.
Hier heb ik nooit wat voor gevraagd. Maar ik heb er wel wat voor teruggekregen. Ervaring, connecties die ik tot op heden nog gebruik. En natuurlijk niet te vergeten wat memorabele avondjes.
Ik zou nooit, en nooit meer in een kroeg/discotheek als toen willen draaien. Ik ben er te 'oud' voor en ik wil gewoon niet meer allround draaien. Ik snap dat andere mensen dat wel kunnen en willen, maar voor mij is dit een gepasseerd station.
Ik ben nu bezig met de muziek die ik leuk vind, wetende dat ik er niet ver mee zal komen. Maar het belangrijkste is dat ik er zelf lol in heb en genoegdoening van krijg.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.