Poster: EstacyDie was erg lekker
ik neem aan dat de pils al koud staat?
Poster: LilQuint
Ik weet het zeker.. Beatrix word DJ!
Poster: chef
Ik weet der dj naam al. ''Beat-rix''
Poster: Bambilaner
B-tricks?
Poster: chef
H? ik heb ff kort vraagje, weet een van jullie of audio 2 en traktor 2.5 pro die je daarbij krijgt op windows 8 runt?
Ik heb sindskort nieuwe sony vaio draai thuis vanaf een pc met een andere geluidskaart enzo maar wil dus nu ook met me laptop kunnen draaien. kan het online niet echt vinden of dat werkt.
Poster: ArTy
Traktor werkt nog niet helemaal lekker met windws 8 heb ik gemerkt. Had het op mijn asus zenbook staan. Mar had met timecode last van latency en traktor moet je via taakbeheer afsluiten anders blijft hij op de achtergrond draaien. Met windows 7 draait het bij mij allemaal een stuk soepeler. Als je echt buiten de deur wil draaien met je laptop zo ik er dus voor nu nog even windows 7 op zetten.
Poster: Baart
@lilquint: das mooi kleine baas!
Heb net contact gehad met een oplichter, stond een djm 800 voor 375,- op marktplaats. klik
Dus ik stuur een mailtje of ie nog 100% is, antwoord : Professionele mixer, 100% , maar 'door mijn werksituatie kan ik hem alleen versturen'.... jajaGemeld aan marktplaats.
Poster: D-Jesse
nicee @LilQuint! Hoe ben je daar in aanmerking voor gekomen?Succes, ga zeker luisteren!
Poster: RyanSilva
Verkoper: Bart
DJResource naam: Baart
Coincidence?
Poster: D-Jesse
nicee @LilQuint! Hoe ben je daar in aanmerking voor gekomen?Succes, ga zeker luisteren!