Poster: RyanSilvaDat kind rechts met bruin haar en een bakkie dunner keek echt continu met zuulke zaadvragende ogen, dat ik bijna dr ouders wilde bellen man. Not good voor een 15jarige
Alleen nog even wat danslessen voor die chicks voorin. Probeert ze nou opeens een gangnam style move te doen??
Poster: Estacy
Islamiet of niet, wat die 8 jongens deden kan gewoon niet. Kan me niet boeien of ze uit turkije komen of uit t gooi. Je gaat niet als zo'n laffe hond met een groepje iemand in mekaar slaan. Je slaat niemand in mekaar.
Poster: MarcoMartinez
Daar lag het nogal dik boven op ja, dat zie je in het filmpje al
Poster: Tekhead
Uurwerk Check
Dansschoenen, Check
Tickets, Check
Auto, Check
Awakenings, here i come, hell yeah
Poster: Roov
Veel plezier Tek!
Poster: RamuroDiaz
Vandaag mijn Focusrite Scarlett 2i2 binnengekregen, too bad dat ik hem pas over 1.5 week krijg op mijn verjaardag :'(
Poster: Maracas
Haha ja, maar het was trouwens wel echt een gruwelijke avond haha, i don't care, i love it!
Uurwerk Check
Dansschoenen, Check
Tickets, Check
Auto, Check
Awakenings, here i come, hell yeah
Poster: Seca
Awakenings, was dat vorig jaar niet in het grote oude philips gebouw in eindhoven?
Was daar vorig jaar geweest voor iets, of is dat toch een andere evenement?
Poster: LilQuint
Redelijk jaloers haha! Leuk gehad?
?DJ Rush, Ben Simms, Fatima hadji, Adam Beyer, Dave Clarke, Capriati, Underdogs,...
Dave Clarke staat al op Be-at.tv
godverdomme wat een lineup
Poster: Baart
Jarig! 16 geworden
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.