Poster: chef
vaak zijn het inderdaad islamieten. Maar waarom gelijk alle islamieten over een kam scheren. ik ben zelf islamiet en schaam me soms diep voor andere islamieten. afgelopen maand ben ik zelfs als 16 jarige overvallen in een cafetaria waar ik werk. Ik werk hard voor me geld en doe eindexamen havo dit jaar. beetje respect op t forum vind ik wel gepast.
Tis gelijk Seca zegt, zijn idd niet alle Islamieten crapuul, maar je kan toch niet ontkennen dat ze weinig positief in het nieuws komen, en net zoals Seca zegt, ik ben een geboren en getogen Antwerpenaar en ben 3 jaar geleden naar Noord Antwerpen verhuisd, omdat ik me vreemdeling voelde in m'n eigen stad, dagdagelijks, ja dagdagelijks geconfronteerd werd met agressieve marokkanen, vandalisme aan m'n voertuigen, intimidatie's, 3x poging tot inbraak in m'n huis, en toen ik mezelf verdedigde werd ik aangeklaagd. Heel m'n stad is verloederd, inbraak, drugs, criminaliteit, en het importeren van conflicten tussen andere bevolkingsgroepen zoals gisteren een Koerdische vader die naar school van zijn zoon trok en er 2 turken neer stak met een mes, en dan al die moskee's nachtwinkels, vzw's die alleen maar onveiligheidsgevoel doen toenemen, je moet weten dat ik weldra 48 jaar word en toen ik klein was, was een vreemdeling bijna een zeldzaamheid, en dat waren vooral Italianen en Spanjaarden waar nooit geen problemen mee waren, en tot de vloot marokkanen zijn gekomen, en dan was het aangename volledig verleden tijd. Ik vind het erg voor jou, en voor die andere die een positieve bijdrage willen leveren aan onze samenleving, maar zolang jullie gemeenschap zelf geen signaal uitstuurt dat ze het niet eens zijn, zal het alleen maar erger worden. Iedereen is welkom voor mij, zolang ze onze waarden, normen, gebruiken en levensovertuiging maar respecteren en zich daaraan willen aanpassen, zoniet, enkel ticketje naar land van herkomst.