introduce yourself (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

t_i_c_a    posted on 04-12-2012 21:49
Ik ben Tim 17 jaar Tilburg. Ik ben sinds mijn 13e bezig met dj'en maar ben mezelf nu pas aan het ontplooien.
Mijn dj naam is Dj Tica (Timmy, cornelis, adrianus.)

Ik ben sinds kort weer mixen aan het posten en mezelf flink aan het promoten. want ook wij hebben last van de crisis of niet dan. stel jezelf even voor en deel wat informatie en ervaringen uit.

What do you think about introduce yourself ??

Vote :   

t_i_c_a    posted on 13-12-2012 21:15
Dankjewel.
ik heb toch de DDJ-ergo gekocht. Ik vind het echt een super fijn ding. Ik heb de komende week al meer boekingen als normaal dus het gaat de goede kant op!
Tekhead    posted on 13-12-2012 22:03
Poster: t_i_c_a
Dankjewel.
ik heb toch de DDJ-ergo gekocht. Ik vind het echt een super fijn ding. Ik heb de komende week al meer boekingen als normaal dus het gaat de goede kant op!

leuk om horen
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
dj-zero    posted on 14-12-2012 00:03
Welkom hier!
?
Ik zie dat je in Tilburg woont, laat eens weten als je op een open locatie draait.
Vanaf 1 januari woon ik ook in Tilburg (op kamers als 1e jaars student) en vind t altijd wel leuk om naar wat dj's uit de buurt te luisteren.
?
Verder wens ik je veel succes!
?
t_i_c_a    posted on 14-12-2012 23:34
Zal ik zeker doen! Helaas is het er nog niet van gekomen, maar ik sta te springen om mezelf is te laten zien op een ope locatie..
dj-zero    posted on 15-12-2012 17:15
Wat niet is kan nog komen!Happy, laughing
Zelf moet ik nu ook 'opnieuw' een soort reputatie op te bouwen in tilburg, hopen dat ik daar aan de bak kan.
Ga je wel eens op donderdag stappen?
MassacreSoundz    posted on 20-12-2012 18:00
Hey Welkom hoop dat t je lukt om in een bekende club te mogen draaien !!
?
Zelf ben ik ongeveer een jaar intensief bezig met draaien ( had mijn tafels Denon dn-s3500) al wat langer maar goed ..)

Ben niet zeker genoeg van mijn eigen kunnen om in een club te kunnen draaien , daarom zeker respect voor je plannen.
?
Verder.. Wilde ik ff naar je mix toegaan, maar op de een of andere manier zegt firefox ..: Dit adres word niet begrepen.
?
Zal wel iets te maken hebben met een Mobile Hyperlink en een 3gp file.. ookal heb ik de Codecs wel.
?
?
Just to let u know Happy, laughing
?
?
succes man
It's gonna be ... A Massacre !!!
Winston    posted on 20-12-2012 19:16
Sjonge, zoveel welkom postst.?Cry Ik dacht dat even je een meisje was. Cry

Tic Toc
Tekhead    posted on 20-12-2012 19:31
Poster: Winston
Sjonge, zoveel welkom postst.?Cry Ik dacht dat even je een meisje was. Cry

Tijd dat er nog eens een meisje bij komt
maikimo    posted on 20-12-2012 19:40
hehehe of niet tekheadHappy, laughing
Music is my Drugs
MassacreSoundz    posted on 21-12-2012 00:15
k zal mijn nichtje ff vragen ! Winking my eye
It's gonna be ... A Massacre !!!
Tekhead    posted on 25-12-2012 02:33
Poster: MassacreSoundz
k zal mijn nichtje ff vragen ! Winking my eye

Altijd welkom

Poster: maikimo
hehehe of niet tekheadHappy, laughing

Wat bedoel je Maik ?
MarcoMartinez    posted on 25-12-2012 08:27
Hallo Tica welkom op het forum hier.?

Ik kom zelf ook uit Tilburg en heb de nodige jaren ervaring in de horeca hier en heb in het verleden een aantal jaren als resident gedraaid in diverse tenten.

Veel dj's in Tilburg kennen elkaar en helpen elkaar aan baantjes en opdrachten voor feesten.
Een netwerk is dan ook erg belangrijk.

Het resident dj zijn lijkt ook allemaal prachtig maar er kleven ook nadelen aan.
De eigenaren rekenen op jou als dj dat je t nooit laat afweten en jij word ook vaak verantwoordelijk gehouden als de tent niet vol is of blijft. Denk goed na of je deze verantwoording kan en wil dragen.

Afhankelijk van het genre wat je draaid vind ik niet dat je zo speciaal hoeft te zijn in Tilburg.
In de meeste kroegen draaiden ze allemaal het zelfde toen ik laatst nog eens een rondje heb gemaakt.
Dit is schijnbaar wat men nu wil horen?

Tilburg is een studentenstad en veel uitbaters bieden hetzelfde concept(helaas).

Je bent idd geen betere dj als je op pioneer kan draaien, maar het helpt je wel als je thuis bent op de apparatuur.
Dit helpt je wel om de zenuwen bij een eerste optreden voor publiek wat beter in bedwang te houden, moet er niet aan denken dat ik ergens zou staan achter een djm 900 en 3x cdj2000 en geen idee te hebben hoe ze werken, komt ook niet proffesioneel over vind ik.

Indien je overweegt een pioneer dj set te kopen heb ik nog een mooi setje voor je te koop staan mits het budget toereikend is
?1450,-

Mijn tips nog even op een rijtje:

- werk aan je netwerk (zorg dat je iedereen kent en dat ze jou kennen)

- ga alle kroegen langs waar je zou willen en kunnen draaien met een demo (begin van de avond) en geef deze af bij de eigenaar en NIET bij de dj.

- ben beleeft maar toch brutaal en vraag of je een uurtje mag draaien begin vd avond.

- doe veel mee aan dj contest ( om een netwerk en ervaring op doen).

Verder heel veel succes en laat maar eens weten als je ergens draaid hier in de buurt dan kom ik zeker kijken.

Gr.

Marco

www.djmarcomartinez.com
User edit by MarcoMartinez on 25-12-2012 @ 08:59:10 (3%)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

205 Users online: 60 Guests (145 Unknown)
Pages generated today : 45.325
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.433.699