Poster: Tekhead
Welkom op DJResource jongeman. Tica is een leuke, en duidelijk klinkende DJ naam.
Hopelijk vind je hier wat je zoekt, wij doen alvast ons best om je te helpen.
Poster: t_i_c_a
Dankjewel. Hopelijk kan ik me hier eindelijk een beetje ontplooien aangezien iedereen zich af vraagt waarom ik nog niet in een club draai. Ik wil binnenkort dan ook gaan solliciteren maar ik hen geen idee hoe ik me voor moet bereiden en wat ik kan verwachten.
oeps weer dubbelpost
Ik draai bijna elke week op kleinere feestjes (60) man. Ik heb ook al wel is op een bruiloft gedraaid. Heel veel goeie reacties en extra boekingen. ik draai nu nog sop een hercules dj4set denken jullie dat het een probleem zou zijn dat ik niet met pioneers draai?
Ik draai bijna elke week op kleinere feestjes (60) man. Ik heb ook al wel is op een bruiloft gedraaid. Heel veel goeie reacties en extra boekingen. ik draai nu nog sop een hercules dj4set denken jullie dat het een probleem zou zijn dat ik niet met pioneers draai?
Poster: BobbieFreeda
Ik draai zelf met mn eigen Native Instruments Traktor S2 + laptop, aangesluiten op de DJM-1000 en knallen. Het maakt echt niet uit als je (nog) niet kan draaien op Pioneers.
Idd, iemand die denkt dat je pas dj bent als je met Pioneers speelt, is te belachelijk voor woorden en de naam dj niet waard.
Pioneer is in vele clubs de standaard, wil echter niet zeggen dat je er gebruik van moet maken, er zijn grote dj's genoeg die alternatieve merken of systemen gebruiken, vele toppers geven bvb de voorkeur aan A&H xone mixers ipv Pioneer. Een goede dj kan met alle merken overweg. Het is niet omdat je thuis in bezit bent van Pioneer decks en mixer dat je een betere dj gaat worden dan een dj met alternatieve (merk) spullen.
De kwaliteit zit onder je vingers, in je oren en op ?je ogen.
Ik ga meestal naar bax-shop wat vinden jullie van die winkel?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.