Poster: djcanta
een needle-strip van een CDJ2000 er in verwerken zodat je makkelijk naar een ander punt in je track kan stripen. Dat heb ik in nog geen een controller gezien. In principe heb je bij 1 gemotoriseerde fader al heel wat, zoals bij de CC121 van Steinberg / Cubase 't geval is. met een track-selection knop spring je van spoor naar spoor en die fader komt op 't punt waar je gebleven bent.
Poster: djcanta
een needle-strip van een CDJ2000 er in verwerken zodat je makkelijk naar een ander punt in je track kan stripen. Dat heb ik in nog geen een controller gezien. In principe heb je bij 1 gemotoriseerde fader al heel wat, zoals bij de CC121 van Steinberg / Cubase 't geval is. met een track-selection knop spring je van spoor naar spoor en die fader komt op 't punt waar je gebleven bent.
Poster: Rilano
Ik weet wat voor werk het is, maar dat vind ik juist wel erg leuk, ook omdat het aansluit bij mijn volgende studie(electrotechniek)
Maar ipad kan idd ook maar vond noujuist deze mogelijkheid zo mooi omdat je echte knoppen in je handen hebt ipv een ipad of tablet.
Maargoed eerst maar een gaan beginnen met op papier uit te werken en een overzicht te maken en dan kosten overzichtje maken en dan materiaal binnen halen.
als ik ben begonnen maak ik een nieuw topic met vorderingen erin.
Keep you posted