What do you think about UMX se , Effex 2 of RMX-30 BPM ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Mijn keuze zou zijn de Reloop RMX-30BPM. Waarom? Omdat ik hem zelf ook heb, een heerlijke mixer. Soepele faders, lekkere killswitches, en een goeie equalizer!
DE Umx is normaal veel duurder dan de actie prijzen die nu voor deze mixer gevraagd worden. Ik zal daarom ook de Umx kopen, alleen las ik net dat hij uitverkocht is
Je kan hier de UMX laten vallen lijkt me, als lifetex hiermee akkoord is, omdat hij dus helemaal niet meer te verkrijgen is... of is het gewoon uit interesse?
Nope, de umx werd al een tijdje niet meer gemaak (als ik me niet vergis)
Sommige winkels (zoals new-line) hadden er gewoon een hele grote stock van in gedaan zodat ze hem als uitlopend product aan een erg lage prijs konden aanbieden!
als je de umx voor die prijs kan krijgen zou ik die ook zeker halen. ook omdat je beginner bent. het is een degelijke overzichtelijke mixer en zijn geld meer dan waard.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.810 days. Post CommentThat would be 227 months or a whopping 18.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...