Poster: D-Jesse
?
Hey Jochem. Grappig dat je krk's teveel bass vind hebben. Hoor heel veel dat mensen krk geweldig vind.
Ikzelf heb er geen ervaring mee!
Overigens is er hier een pro-member actief genaamd Luxx, en die heeft dezelfde mening haha. Dat er teveel bas inzit waardoor het niet eerlijk geluid geeft. Wat ik van hem nog wel herinner is dat hij de Yamaha HS80 aanraad. de HS50 heeft weer net geen tot weinig bas.
als je meerdere opties wilt vinden, kan je ook even in de zoekbalk bovenin: studio monitoren ' zoeken!
Poster: jochemjj
Het mooiste wat ik tot nu toe heb gehoord zijn van Genelec ik geloof 8050. maar ja.... kost een berg euros
Poster: BennoRevelli
M-audio BX8 D2 all the way!
Poster: D-Jesse
?
Hey Jochem. Grappig dat je krk's teveel bass vind hebben. Hoor heel veel dat mensen krk geweldig vind.
Ikzelf heb er geen ervaring mee!
Overigens is er hier een pro-member actief genaamd Luxx, en die heeft dezelfde mening haha. Dat er teveel bas inzit waardoor het niet eerlijk geluid geeft. Wat ik van hem nog wel herinner is dat hij de Yamaha HS80 aanraad. de HS50 heeft weer net geen tot weinig bas.
als je meerdere opties wilt vinden, kan je ook even in de zoekbalk bovenin: studio monitoren ' zoeken!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.