Poster: MrQreeny
Mag ik even zeggen dat ik niet goed opgesteld vind? De antwoordkeuzes zijn niet goed, je kan namelijk alleen maar kiezen voor een aantal bedragen en niet voor bijvoorbeeld - ik heb er geen geld voor over en - minder en - ik ben bereid meer te betalen...
Succes iig, wel een goed idee om zo'n platform te beginnen. Ik heb er aan het begin van dit jaar aan gedacht om iets dergelijks op te zetten, maar heb me er van weerhouden door gebrek aan expertise en contacten. Leuk om te zien dat jullie het wel gaan doen!
Tuurlijk, bedankt voor je feedback. Ik heb bewust gekozen voor de bedragen die in de enqu?te worden genoemd, omdat deze service simpelweg niet gratis is aan te bieden als we de kwaliteit van een beoordeling willen garanderen. De prijzen die zijn genoemd in de enqu?te hebben we met de crew samengesteld en leek ons zeer schappelijke prijzen. Meer betalen lijkt mij niet van toepassing, aangezien de prijs dan niet meer in verhouding staat tot de service die wij leveren.
Wellicht kun je wat voor ons toch wat betekenen? Heb je wel de enqu?te wel ingevuld?