Zou jij deze enquête willen invullen?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Limb-Girdle    posted on 27-10-2012 15:17
Voor het nieuwe DJ-Lounge producer platform heb ik een enqu?te samengesteld - zouden jullie die kunnen invullen?

-enqu?te is gesloten-

Als je hem hebt ingevuld, laat dan even een reactie achter, ik verloot 15 euro onder de mensen van DJR! (Op de website van vato.nl wordt hij ook aangeboden, ga dan niet in beide topics een reactie plaatsen.?Foot in Mouth)

Thanks broski's!
Where the music meets the deejay!
User edit by Limb-Girdle on 30-10-2012 @ 21:25:01 (11%)

What do you think about Zou jij deze enquête willen invullen? ??

Vote :   

Pur-D    posted on 27-10-2012 15:30
Ik heb hem ingevuld! Verveelde me even tijdens het leren voor mn toetsweek Happy, laughing
Dn-s3500 - Dn-x1500s - Dn-s3500 - Traktor Scratch Pro
MrQreeny    posted on 27-10-2012 15:53
Mag ik even zeggen dat ik niet goed opgesteld vind? De antwoordkeuzes zijn niet goed, je kan namelijk alleen maar kiezen voor een aantal bedragen en niet voor bijvoorbeeld - ik heb er geen geld voor over en - minder en - ik ben bereid meer te betalen...

Succes iig, wel een goed idee om zo'n platform te beginnen. Ik heb er aan het begin van dit jaar aan gedacht om iets dergelijks op te zetten, maar heb me er van weerhouden door gebrek aan expertise en contacten. Leuk om te zien dat jullie het wel gaan doen!
'Music is the universal language of mankind...'
Limb-Girdle    posted on 27-10-2012 17:47
Poster: MrQreeny
Mag ik even zeggen dat ik niet goed opgesteld vind? De antwoordkeuzes zijn niet goed, je kan namelijk alleen maar kiezen voor een aantal bedragen en niet voor bijvoorbeeld - ik heb er geen geld voor over en - minder en - ik ben bereid meer te betalen...

Succes iig, wel een goed idee om zo'n platform te beginnen. Ik heb er aan het begin van dit jaar aan gedacht om iets dergelijks op te zetten, maar heb me er van weerhouden door gebrek aan expertise en contacten. Leuk om te zien dat jullie het wel gaan doen!

Tuurlijk, bedankt voor je feedback. Ik heb bewust gekozen voor de bedragen die in de enqu?te worden genoemd, omdat deze service simpelweg niet gratis is aan te bieden als we de kwaliteit van een beoordeling willen garanderen. De prijzen die zijn genoemd in de enqu?te hebben we met de crew samengesteld en leek ons zeer schappelijke prijzen. Meer betalen lijkt mij niet van toepassing, aangezien de prijs dan niet meer in verhouding staat tot de service die wij leveren.

Wellicht kun je wat voor ons toch wat betekenen? Heb je wel de enqu?te wel ingevuld?
DanielDale    posted on 27-10-2012 18:22
Heb hem ingevuld hoor!
Drop Beats, Not Bombs
AdenFarleigh    posted on 27-10-2012 19:10
Ingevuld Happy, laughing
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402
MrQreeny    posted on 27-10-2012 20:39
@Limb

Ik heb hem nog niet ingevuld, doe het nog wel ff. Maar kijk je maakt hiermee echt een fout. Je tast namelijk zo de betrouwbaarheid van het onderzoek aan. Je wilt weten wat mensen er voor over hebben, maar als mensen er nou minder voor over hebben? Dan gaan ze dus wss kiezen voor het laagste bedrag. Maar dit gaan ze in werkelijkheid er dus niet voor over hebben. Als jullie dan wel de marketingstrategie oid op deze resultaten baseren blijft die fout er in! En kan het later wel eens mis gaan (tegenvallende resultaten omdat mensen het er toch niet voor over hebben?)

Overigens denk ik dat er genoeg animo voor is!
AdenFarleigh    posted on 27-10-2012 21:16
Ondanks dat je helemaal gelijkt hebt MrQreeny, denk ik dat de mensen die er minder dan ?5 euro voor over hebben sowieso niet serieus genoeg bezig zijn met de hobby en dan dus sowieso al niet van de service gebruik zullen gaan maken.
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402
D-Jesse    posted on 27-10-2012 21:19
Eigenlijk heeft MrGreeny wel een punt. Maar ik zou het er zelf wel zeker voor over hebben, aangezien ik weet dat het om best pro-feedback gaat. Zou het alleen wel heel goed uitwerken en dan pas feedback vragen, want aan een preview van een track wat nog wat amper voorstelt, hoef ik geen 5 euro voor te betalen :p
Limb-Girdle    posted on 28-10-2012 12:02
Poster: MrQreeny
@Limb

Ik heb hem nog niet ingevuld, doe het nog wel ff. Maar kijk je maakt hiermee echt een fout. Je tast namelijk zo de betrouwbaarheid van het onderzoek aan. Je wilt weten wat mensen er voor over hebben, maar als mensen er nou minder voor over hebben? Dan gaan ze dus wss kiezen voor het laagste bedrag. Maar dit gaan ze in werkelijkheid er dus niet voor over hebben. Als jullie dan wel de marketingstrategie oid op deze resultaten baseren blijft die fout er in! En kan het later wel eens mis gaan (tegenvallende resultaten omdat mensen het er toch niet voor over hebben?)

Overigens denk ik dat er genoeg animo voor is!

Nader inzien heb je daar toch een punt.?Embarassed?Bij beide vragen heb ik een extra optie toegevoegd waar jezelf een bedrag kan invoeren (mag dus meer of minder zijn).
MrQreeny    posted on 28-10-2012 12:27
Ingevuld!

Heb overigens niet lager/hoger ingevuld, maar gewoon 2 van de door jullie gestelde prijzen ;')

Succes
LouisCasper    posted on 28-10-2012 12:28
Ik heb hem zojuist ingevuld. Ik vind het echt een geweldig initiatief.
http://www.louiscasper.com
Limb-Girdle    posted on 28-10-2012 12:57
Thanks!
LilQuint    posted on 28-10-2012 13:02
Ingevuld voor je!
Xurion    posted on 28-10-2012 13:12
Heb hem ingevuld.
jeffrey412    posted on 28-10-2012 18:11
Done !
DJ Mol / twitter: @DJJeffreymol
D-Jesse    posted on 28-10-2012 18:16
edit: ooopss heb ook gereageerd op vato. Sawry, deze telt dus niet mee
User edit by D-Jesse on 28-10-2012 @ 18:17:23 (100%)
Oliviero    posted on 28-10-2012 19:32
heb het ingevuld!
www.soundcloud.com/oliverheldens
freezz    posted on 28-10-2012 22:04
ingevuld Happy, laughing
Limb-Girdle    posted on 29-10-2012 15:01
Bedankt heren! Wie volgt?
Certas    posted on 29-10-2012 15:17
Poster: Limb-Girdle
Bedankt heren! Wie volgt?

Yep, zojuist ingevuld!
http://www.soundcloud.com/Certas
MTHIJSMusic    posted on 29-10-2012 16:43
Done =) !
Matthijs Kuiters
Limb-Girdle    posted on 30-10-2012 13:44
Mijn dank is groot!
Limb-Girdle    posted on 30-10-2012 21:21
De enqu?te is gesloten, in totaal 102 aanmeldingen geweest met uitgebreide feedback! Helemaal super guys.?
jeffrey412?is de winnaar van de 15 euro als dank voor het invullen van de enqu?te. Zou jij je bankgegevens via pm willen toesturen, dan komt dat in orde.?Embarassed

This is an old Topic

No new postings for 4.610 days.
 Post CommentThat would be 153.7 months
or a whopping 12.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

46 Users online: 12 Guests (34 Unknown)
Pages generated today : 13.320
Most visitors online this month : 143
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.685.454