Poster: MrQreeny
Mag ik even zeggen dat ik niet goed opgesteld vind? De antwoordkeuzes zijn niet goed, je kan namelijk alleen maar kiezen voor een aantal bedragen en niet voor bijvoorbeeld - ik heb er geen geld voor over en - minder en - ik ben bereid meer te betalen...
Succes iig, wel een goed idee om zo'n platform te beginnen. Ik heb er aan het begin van dit jaar aan gedacht om iets dergelijks op te zetten, maar heb me er van weerhouden door gebrek aan expertise en contacten. Leuk om te zien dat jullie het wel gaan doen!
Poster: MrQreeny
@Limb
Ik heb hem nog niet ingevuld, doe het nog wel ff. Maar kijk je maakt hiermee echt een fout. Je tast namelijk zo de betrouwbaarheid van het onderzoek aan. Je wilt weten wat mensen er voor over hebben, maar als mensen er nou minder voor over hebben? Dan gaan ze dus wss kiezen voor het laagste bedrag. Maar dit gaan ze in werkelijkheid er dus niet voor over hebben. Als jullie dan wel de marketingstrategie oid op deze resultaten baseren blijft die fout er in! En kan het later wel eens mis gaan (tegenvallende resultaten omdat mensen het er toch niet voor over hebben?)
Overigens denk ik dat er genoeg animo voor is!
Poster: Limb-Girdle
Bedankt heren! Wie volgt?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.