Bij deze zet ik mijn hoofdtelefoon te koop. Het gaat om de welbekende HDJ2000 van Pioneer en ik doe hem weg omdat ik hem gewoon niet handig vind om overal mee te nemen. Mijn vorige HDJ was al gescheurd aan het scharnierpunt en wil dit eigenlijk vermijden.?
De koptelefoon ziet er nog nieuw uit, slechts enkele gebruikerssporen aan de buitenkant. Aan het geluid/kussens is uiteraard niks te merken.?
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Had hem mee in mijn rugzak naar school en toen ik hem thuis er weer uit haalde was de vorige gewoon van de hoofdband af gescheurd..?
@MaykFroix: Geen garantie meer (ouder als 2 jaar) maar deze heeft lang in de doos gezeten aangezien ik in die 2 jaar een lange tijd ben gestopt met draaien. Over de gebruikerssporen: de hoofdtelefoon ziet er zo goed als nieuw uit, maar bijvoorbeeld de 'I' van Pioneer op de hoofdband (zie foto2) daar een hoek van is een klein beetje lak af. Als je inzoomt om de 2e foto kan je het misschien zien, dat is een van de enigste 'beschadigingen' die ik kan vinden.
@Danderend, loop al 3 jaar met een HDJ-2000 rond, ook altijd meegeweest naar school etc.? Je moet af en toe even een imbus-steuteltje pakken om de oren even vast te draaien, verder niets mis met deze headphone. Hij ziet er trouwens ook nog top uit. En voor 3 tientjes heb je nieuwe earpads, enige wat echt slijt bij mij.
Ja, de vorige koper heeft afgehaakt. Stuur maar een PM bij interesse, dat is iets handiger
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 4.501 days. Post CommentThat would be 150 months or a whopping 12.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...