Welke naam moet het worden?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

RubenMusic    posted on 22-10-2012 00:57
Hallo allemaal,

Na een tijdje nadenken en wat andere namen gehad te hebben, heb ik nu eindelijk wat namen bedacht waarbij ik dacht deze zijn echt vet! Nu is de vraag welke zouden jullie kiezen als jullie in mijn schoenen stonden.

?
Dit zijn de keuzes:
?
- Ruben Alvez
- Ruben Salvo

- Ruben Salozo
-?Ruan?Santo

?
Misschien hebben jullie veder nog wat idee?n (het liefst met mijn eigen naam 'Ruben')
Drop beats, not bombs!
User edit by RubenMusic on 22-10-2012 @ 19:04:44 (20%)

What do you think about Welke naam moet het worden? ??

Vote :   

ThomasB    posted on 22-10-2012 10:28
ik zou voor Ruben Alvez gaan, klinkt lekker!
D-Jesse    posted on 22-10-2012 11:07
Agree with Thomas =) Maar gaan we nu allemaal topics maken over onze naam? haha
LouisCasper    posted on 22-10-2012 12:09
Grappig dat je twee namen bedacht hebt die je vet vindt terwijl er 4 namen in je lijstje staan.

Ontopic:
Het ligt er een beetje aan welk genre je maakt/draait vind ik. Ruben Alvez klinkt wat commercieler, doet mij denken aan muziek van mensen als Afrojack etc. terwijl de onderste twee namen namen mij wat meer doen denken aan Techno/Minimal/Tech House. Ruben Salvo doet mij daarentegen meer wat meer aan dubstep denken, voornamelijk door het woord 'Salvo'. Kijk en luister zelf eens goed naar het genre waarin je je naam wil introduceren en kijk dan naar welke naam het beste in dat plaatje past.
http://www.louiscasper.com
ThomasB    posted on 22-10-2012 12:10
Idd haha, er is een namen topic, nou snap ik dat mensen soms een paar namen hebben en daar uit willen kiezen maar vraag dat ook gewoon lekker daar Happy, laughing
////www.djresource.eu/Forum/topic/18807/highlight/DJ%20NAAM/
RubenMusic    posted on 22-10-2012 19:03
allemaal bedankt voor de feedback, ik draai voornamelijk Dirty/electro House, ik denk ook dat ik voor Ruben Alvez ga!
Drop beats, not bombs!

This is an old Topic

No new postings for 4.694 days.
 Post CommentThat would be 156.5 months
or a whopping 12.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

214 Users online: 139 Guests (75 Unknown)
Pages generated today : 72.178
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.869.215