Na een tijdje nadenken en wat andere namen gehad te hebben, heb ik nu eindelijk wat namen bedacht waarbij ik dacht deze zijn echt vet! Nu is de vraag welke zouden jullie kiezen als jullie in mijn schoenen stonden. ? Dit zijn de keuzes: ? - Ruben Alvez - Ruben Salvo - Ruben Salozo -?Ruan?Santo
? Misschien hebben jullie veder nog wat idee?n (het liefst met mijn eigen naam 'Ruben')
Drop beats, not bombs!
User edit by RubenMusic on 22-10-2012 @ 19:04:44 (20%)
What do you think about Welke naam moet het worden? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Grappig dat je twee namen bedacht hebt die je vet vindt terwijl er 4 namen in je lijstje staan.
Ontopic: Het ligt er een beetje aan welk genre je maakt/draait vind ik. Ruben Alvez klinkt wat commercieler, doet mij denken aan muziek van mensen als Afrojack etc. terwijl de onderste twee namen namen mij wat meer doen denken aan Techno/Minimal/Tech House. Ruben Salvo doet mij daarentegen meer wat meer aan dubstep denken, voornamelijk door het woord 'Salvo'. Kijk en luister zelf eens goed naar het genre waarin je je naam wil introduceren en kijk dan naar welke naam het beste in dat plaatje past.
allemaal bedankt voor de feedback, ik draai voornamelijk Dirty/electro House, ik denk ook dat ik voor Ruben Alvez ga!
Drop beats, not bombs!
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.