Michael Miller - ADE Promo Mix 2012
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MichaelMiller    posted on 19-10-2012 00:37
http://soundcloud.com/michael_miller_official/michael-miller-ade-promo-mixtape-2012
?
Deadmau5 ? The Veldt (Tommy Trash Remix)
Dirty South & Alesso ? City of Dreams (Original Mix)
Deniz Koyu ft. Wynter Gordon ? Follow You (Original Mix)
Alesso ? Years (Original Mix)
Calvin Harris & Example ? We?ll be Coming Back (R3hab EDC Las Vegas Remix)
Justice ? New Lands (A-Trak Remix)
Don Diablo ? The Golden Years (Original Mix)
Don Diablo ft. Angela Hunte ? Light Out Hit (Extended Mix)
Miike Snow ? Pretender (Dem Slackers Remix)
Laidback Luke & Angger Dimas feat. Polina - Night Like This (Dyro Remix)
Digitalism - Zdarlight (Fedde le Grand & Deniz Koyu Remix)
Ned Shepard, Sultan & Thomas Sagstad - Somebody to Love ft. Dirty Vegas (Paris & Simo)
Nicky Romero & Fedde le Grand ft. Matthew Koma - Sparks (Turn Off Your Mind)
David Guetta & Sia ? She Wolf (Falling to Pieces) (Michael Calfan Remix)
Sebastian Ingrosso & Tommy Trash ? Reload (Original Mix)
Matthew le Face & DJ D-Star ? Xomp (Original Mix)
Sander van Doorn & Julian Jordan ? Kangaroo (Original Mix)
Felguk & Yves V. ? WOW (Original Mix)
Dada Life ? Feed the Dada (Original vs Dyro Remix) (Michael Miller Edit)
Zedd Ft. Matthew Koma - Spectrum (A-Trak & Clockwork Remix)
Dem Slackers ft. Amba Shepherd ? Gold (Original Mix)
Dem Slackers ? Slapdash (Original Mix)
Nicky Romero & Calvin Harris ? Iron (Tony Romera Remix)
?

www.facebook.com/michaelmillerofficial

What do you think about Michael Miller - ADE Promo Mix 2012 ??

Vote :   
Maracas    posted on 19-10-2012 01:15
Hmm, ik vind dit echt zo'n tape zoals er al 30.000 van zijn, allemaal altijd onderand dezelfde tracklists, en ik vind het ook een beetje saai gemixed, platen zitten er imo veel te lang in, en niet echt iets interresants qua creativiteit/techniek

Vat het niet verkeerd op trouwens?Cry?

Het is mij ook wel een beetje onduidelijk waar je nou precies voor promoot met deze mix? Voor ADE zelf?
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
Martullia    posted on 19-10-2012 17:04
De orginaliteit is ver te zoeken bij de nieuwe generatie DJ's.
Willen allemaal Hardwell of Nicky romero na apen.

LilQuint    posted on 19-10-2012 17:08
Poster: Martullia
De orginaliteit is ver te zoeken bij de nieuwe generatie DJ's.
Willen allemaal Hardwell of Nicky romero na apen.

Klopt, waarom zou je alleen progressive house draaien? Ik vind het persoonlijk 100 x fijner als een DJ een goede opbouw set draait, begin lekker techie en het einde iets ruwer. Soms is het natuurlijk ook wel leuk om gewoon even een uur lang te knallen als je bijv het laatste uur hebt, maar, sommige DJs openen zo, laatst moest ik ergens draaien en een DJ die opende draaide als eerste 'Alvaro - Make the crowd go' Uhhhh... Tja, leuke plaat, maar om te openen?

Jammer dat het altijd gelijk moet knallen...

En wat wil je hier eigelijk mee promoten??
Sta je op ADE? Zoja, dan is het natuurlijk logisch dat je een promo mix maakt om daarna uit te delen bijv als er vraag naar is.
Maar als je niet op ADE staat, waarom wel dan :P?
User edit by LilQuint on 19-10-2012 @ 17:09:48 (34%)
DanielDale    posted on 19-10-2012 17:31
Ik denk persoonlijk dat hij niet op ADE staat.?Cool
Drop Beats, Not Bombs
MichaelMiller    posted on 19-10-2012 20:02
hahahaha, jongens... .
Ik stond afgelopen zaterdag te draaien met Ralvero in een tent, waar ze echt, echt niet openstaan voor tech-house enz..
Had zo'n set voorbereid ongeveer, en dus ook dit soort muziek gekocht. Vandaar dit genre.?

Laatst een tech-house set gemaakt en nu bezig met trap. & who the hell cares wat voor stijl het is??
Draai echt niet alleen 'progressive house' Quint. En knallen? Dit is nog vrij rustig.?
?
Ik zie juist heel veel techy mixes voor ADE. Doe ik iets anders dan dat, krijgen we dit gezeur.?
User edit by MichaelMiller on 19-10-2012 @ 20:02:35 (9%)
Maracas    posted on 19-10-2012 20:12
Poster: MichaelMiller
Ik zie juist heel veel techy mixes voor ADE. Doe ik iets anders dan dat, krijgen we dit gezeur.?

Ik neem aan dat je je tape post om meningen te krijgen toch? Well, you've got mine
Martullia    posted on 20-10-2012 00:09
hahahaha, jongens... .
Ik stond afgelopen zaterdag te draaien met Ralvero in een tent, waar ze echt, echt niet openstaan voor tech-house enz..
Had zo'n set voorbereid ongeveer, en dus ook dit soort muziek gekocht. Vandaar dit genre.?

Laatst een tech-house set gemaakt en nu bezig met trap. & who the hell cares wat voor stijl het is??
Draai echt niet alleen 'progressive house' Quint. En knallen? Dit is nog vrij rustig.?
?
  Als je tech house gaat draaien omdat iedereen dat doet is dat natuurlijk ook onzin. Moet gewoon je eigen ding doen. Maar dit zijn wel heel makkelijk bij elkaar geraapte nummers naar mijn mening. Maar mijn mening is totaal niet belangerijk het gaat er om dat je het zelf leuk vind.
Maar als dit een Ade promo moet zijn snap ik niet dat je niet met wat nummers aan komt die uniek voor jou stijl zijn, in plaats van nummers die iedere jongen van 16 in zijn set heeft.
MichaelMiller    posted on 20-10-2012 01:14
Haha, dacht dat ik al genoeg uitleg gegeven had. Zal het er maar bij laten, maar heeft geen zin. Alsof mijn creativiteit niet verder gaat dan dit.
Martullia    posted on 20-10-2012 01:56
Ha sorry ik dacht even dat dit een offciele ADE promo mix was Embarassed

ff.. serieus waarom ga je dit dan lopen promoten ik zie het nut er gewoon niet van in ??

Ik beweer niet dat je niet meer creativiteit bezit maar post je dit dan krijg je hier een revieuw op.
Ik zeg dit echt niet om te beledigen of iets dergelijks maar ben gewoon een eikel.
En bekijk het postitief zo blijft je mix wel bovenaan staan Cry

Iedereen die tegenwoordig die een mix maakt gaat hem overal lopen promoten, zonder ook maar er bij na te denken of dit wel iets van toegevoegde waarde is.
User edit by Martullia on 20-10-2012 @ 02:08:13 (100%)
Maracas    posted on 20-10-2012 07:09
Alsof mijn creativiteit niet verder gaat dan dit.

Laat dat dan horen, is alleen maar een tip
Californication    posted on 20-10-2012 20:24
Zijn inderdaad niet echt nieuwe nummers ofzo..

Je moet je niet gelijk aangevallen voelen, beetje kritiek kan geen kwaad.

Ik zie het nut er ook niet echt in om een ADE mix te maken?
User edit by Californication on 20-10-2012 @ 20:26:40 (50%)
MichaelMiller    posted on 20-10-2012 21:37
Echt, I don't care of je het ruk vindt (puur smaak). Wel ben ik natuurlijk blij als mensen er positief over zijn.
Nee, het is niet bijzonder gemixed. Wel is het gemixed 'in key' trouwens, waardoor alles lekker in elkaar overloopt.
Platen zitten er niet 'veel te lang' in. Bijna 25 in een uur, en dat is naar mijn mening niet 'veel te lang' voor zo'n mix.?
?
Ik maak 1x een 'commerci?le' mix, waar ik het ADE als thema voor gebruik. (ADE vandaag was dope trouwens.)
Uiteindelijk werkt het wel. Good-feeling progressive tracks aan het begin, steeds meer opbouwen naar electro. En zo clich? zijn de nummers nou ook weer niet. Al veel positieve reacties en het aantal plays ligt voor 2 dagen ook al vrij hoog, na alleen een Facebook- & DJR post.
?
Het is helemaal in om te gaan bitchen op commerci?le platen enz., dus ik had het wel kunnen verwachten. Sowieso is het op 'het nieuwe DJR' ?f bitchen, ?f kontenlikken. Gelukkig wel genoeg uitzonderingen, waardoor ik zo nu en dan toch een beetje actief ben hier.?
?
Zo, genoeg??
User edit by MichaelMiller on 20-10-2012 @ 21:56:07 (5%)
D-Jesse    posted on 20-10-2012 21:39
Ik vind het een lekker mixje hoor, was je op aDE Next?
MichaelMiller    posted on 20-10-2012 21:45
Poster: D-Jesse
Ik vind het een lekker mixje hoor, was je op aDE Next?

Ja man, leuk dagje gehad. Kon jij wel bij In The Studio With Sander van Doorn? Had daar echt graag bij willen zijn.
Conference van Vato was weer echt lachen. Heb 'm vandaag weer gesproken, stuk of 3x. Briljante gozer.
User edit by MichaelMiller on 20-10-2012 @ 21:46:17 (10%)
D-Jesse    posted on 20-10-2012 21:58
Ja haha ik was er ook. Top dag gehad! Heb je dan wss wel gezien, nu ik je foto zie, maar wist niet dat jij het was.

Ik kon niet bij die Studio with session komen! Toen ik aankwam werd er gezegd dat je je beneden had moeten opgeven! Erg stom dat dat niet was aangegeven zeg.

Die conference van Vato was idd wel weer echt lachen. Maar toch ook best leerzaam :p Had hem ook nog gesproken en foto gemaakt. Die man is echt sociaal haha, met iedereen staat ie wel 5 minuten te kletsen. Mij vertelde hij dat ie gister een stalker voor de deur had die asperge had ofzo, die man zei dat ie een mixtape had, en zei toen 5 min niks meer met enorme ogen wijdopen. hahaha ik ging stuk! Hij is daarom ook wel een van m'n favo dj's.
BennoRevelli    posted on 20-10-2012 22:24
Ja man, leuk dagje gehad. Kon jij wel bij In The Studio With Sander van Doorn? Had daar echt graag bij willen zijn.
Conference van Vato was weer echt lachen. Heb 'm vandaag weer gesproken, stuk of 3x. Briljante gozer.

Was ook grappig om jou eens in real-life te zien daar Michael Winking my eye
Voor mij was het ook weer een zeer leerzame dag en gelukkig weer veel toffe mensen leren kennen!
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
_Ivan_    posted on 23-10-2012 10:21
Lekker mixje Micheal!
Feel&.Celebrate.Life!
DaCompra    posted on 23-10-2012 10:44
Leuk gemixt enzo, maar zou volgende keer je master tempo uitzetten, bij die track van new lands slaat ie een hele kick over en dat is niet de bedoeling lijkt mij. als je het in ableton hebt gedaan moet je je warp mode even op complex pro zetten.

cheers!
MichaelMiller    posted on 23-10-2012 14:12
Ja, is mogelijk inderdaad. Niet in Ableton gedaan..Winking my eye
DaCompra    posted on 23-10-2012 14:13
oh had gekund haha!
MarcoMartinez    posted on 27-10-2012 18:16
Ik vind de eerste 4/5 platen te snel gemixt en daardoor erg rommelig klinken.
In key zoals nu klinkt t allemaal verder wel strak ( technisch gezien).

Als dit een set zou zijn die je live zou draaien was je me na 15 minuten kwijt omdat ik het niet echt spannend vind.
Ik hoor liever wat meer variatie dan het in key gebeuren waardoor er meer verassing en variatie in zit, dit heeft met platen keuze te maken en niet met je mixtechnieken want dat zit wel snor.

Voorbeeld:
Luister bv maar eens naar een set van Sander v Doorn , zijn sets gaan meer op en neer door de afwisseling van genres door elkaar heen waardoor het spanneder wordt om naar te luisteren.

Ik hoop dat je er wat mee kan, zelf leer ik ook nog dagelijks ( dus wie ben ik om te oordelen).

www.djmarcomartinez.com
Artez    posted on 27-10-2012 19:33
Poster: Martullia
maar ben gewoon een eikel.?
  ?
Klopt.

On topic:

Inderdaad wel wat nummers die al teveel worden gedraaid. Maar het zijn wel de chillste haha Happy, laughing Ik luister alleen een mix als de tracklist er nogal interresant uit ziet.
?Don Diablo ft. Angela Hunte ? Light Out Hit (Extended Mix) staat nu in me favorieten, lekker nummer is dat
MichaelMiller    posted on 27-10-2012 23:44
Poster: Artez
Inderdaad wel wat nummers die al teveel worden gedraaid. Maar het zijn wel de chillste haha Happy, laughing Ik luister alleen een mix als de tracklist er nogal interresant uit ziet.
?Don Diablo ft. Angela Hunte ? Light Out Hit (Extended Mix) staat nu in me favorieten, lekker nummer is dat

Haha, ja. De hele Lights Out EP vind ik echt te gek;?http://soundcloud.com/dondiablo/sets/don-diablo-lights-out-ep-2?
?
Mijn vorige mixtape, al een behoorlijke tijd terug, was juist erg sterk qua platenkeuze maar mijn mixtechniek was destijds ook heel wat minder. Was meer intro-outro mixen, tracks nog stuk langer erin. Nu mix ik bijna moeiteloos vrijwel alle stijlen.?
?
Zal heel binnenkort even een nieuwe, maar wel kortere, uploaden. Krijg hier in ieder geval al een hoop positieve reacties op.

This is an old Topic

No new postings for 4.712 days.
 Post CommentThat would be 157.1 months
or a whopping 12.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

230 Users online: 91 Guests (139 Unknown)
Pages generated today : 19.856
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.291.636