Poster: Martullia
De orginaliteit is ver te zoeken bij de nieuwe generatie DJ's.
Willen allemaal Hardwell of Nicky romero na apen.
Poster: MichaelMiller
Ik zie juist heel veel techy mixes voor ADE. Doe ik iets anders dan dat, krijgen we dit gezeur.?
Poster: MichaelMillerAls je tech house gaat draaien omdat iedereen dat doet is dat natuurlijk ook onzin. Moet gewoon je eigen ding doen. Maar dit zijn wel heel makkelijk bij elkaar geraapte nummers naar mijn mening. Maar mijn mening is totaal niet belangerijk het gaat er om dat je het zelf leuk vind.
hahahaha, jongens... .
Ik stond afgelopen zaterdag te draaien met Ralvero in een tent, waar ze echt, echt niet openstaan voor tech-house enz..
Had zo'n set voorbereid ongeveer, en dus ook dit soort muziek gekocht. Vandaar dit genre.?
Laatst een tech-house set gemaakt en nu bezig met trap. & who the hell cares wat voor stijl het is??
Draai echt niet alleen 'progressive house' Quint. En knallen? Dit is nog vrij rustig.?
?
Ik zie juist heel veel techy mixes voor ADE. Doe ik iets anders dan dat, krijgen we dit gezeur.?
Alsof mijn creativiteit niet verder gaat dan dit.
Poster: D-Jesse
Ik vind het een lekker mixje hoor, was je op aDE Next?
Ja man, leuk dagje gehad. Kon jij wel bij In The Studio With Sander van Doorn? Had daar echt graag bij willen zijn.
Conference van Vato was weer echt lachen. Heb 'm vandaag weer gesproken, stuk of 3x. Briljante gozer.
Poster: Martullia?
maar ben gewoon een eikel.?
Poster: Artez
Inderdaad wel wat nummers die al teveel worden gedraaid. Maar het zijn wel de chillste hahaIk luister alleen een mix als de tracklist er nogal interresant uit ziet.
?Don Diablo ft. Angela Hunte ? Light Out Hit (Extended Mix) staat nu in me favorieten, lekker nummer is dat
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.