Akai MPK 25 goede keus?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

mirakel    posted on 04-10-2012 20:11
Hallo, ik ben van plan om een Akai MPK 25 MIDI controller aan te schaffen,
maar kan men mij eerst even een kleine uitleg geven wat je met het apparaat allemaal?kan?
ben?van plan?trackjes progressive house mee te produceren ism fl studio

is dit daar een leuk apparaat voor?
of raden jullie mij toch een andere hardware apparaat aan?

hoor het wel yow!

What do you think about Akai MPK 25 goede keus? ??

Vote :   

DJSHAK3S    posted on 04-10-2012 20:16
Heb geen ervaring met deze controller, wel zie ik dat de toetsen erg klein zijn, dat vind ik persoonlijk erg vervelend (zelf heb ik de lpk25) volgens mij is dit hetzelfde soort keyboard wat erop zit.
mirakel    posted on 04-10-2012 21:07
klein maakt me niet echt veel uit maar is dit een beetje een leuk apparaat om bliebjes voor een house track te maken?

ps: ik zie en hoor net de KeyRig 49 of is dit een apparaat wat meer voor mij bestemd is?

alle info is welkom!
DJSHAK3S    posted on 04-10-2012 21:15
Keyrig, voor het geld echt een geweldig midi-keyboard, heb er veel positieve reacties over gehoord, als je geld overhebt zou je altijd nog een lossa drumpad kunnen kopen ( pst. ik heb een mpd18 te koop staan)
Luxx    posted on 04-10-2012 21:29
bij zulke topics vraag ik me echt af of de persoon in kwestie wel weet wat zo'n controller uberhaupt doet. als je iets wilt kopen lijkt mij de meest logische route om op youtube filmpjes te gaan zoeken met mensen die het gebruiken, demo video's van Akai zelf of testen in de winkel.?

het lijkt mij ook vooral dat dit het type koop is van: wow, veel lichtjes knopjes en andere kermisverlichting. fucking dope, moet ik hebben.

weet je wel of je dat gaat gebruiken? lekker zonde als je het alleen voor de leuke ledjes doet en het niet gebruikt. kan je beter een goedkoop keyboard kopen met alleen toetsen en geen rotzooi er omheen.

@DJSHAK3S
kleine toetsen? zijn gewoon normaal formaat toetsen. weet niet waar jij een nog grotere piano normaal gesproken vandaan haalt maar groter dan dit krijg je ze niet. MEER toetsen, dat wel. dikker, nee.
www.mothermusic.nl
Drumworks    posted on 04-10-2012 23:32
teste en je weet het et besteEmbarassed
The beats are still banging :)

This is an old Topic

No new postings for 4.712 days.
 Post CommentThat would be 157.1 months
or a whopping 12.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

288 Users online: 128 Guests (160 Unknown)
Pages generated today : 63.231
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.860.268