Hallo, ik ben van plan om een Akai MPK 25 MIDI controller aan te schaffen, maar kan men mij eerst even een kleine uitleg geven wat je met het apparaat allemaal?kan? ben?van plan?trackjes progressive house mee te produceren ism fl studio
is dit daar een leuk apparaat voor? of raden jullie mij toch een andere hardware apparaat aan?
hoor het wel yow!
What do you think about Akai MPK 25 goede keus? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Heb geen ervaring met deze controller, wel zie ik dat de toetsen erg klein zijn, dat vind ik persoonlijk erg vervelend (zelf heb ik de lpk25) volgens mij is dit hetzelfde soort keyboard wat erop zit.
Keyrig, voor het geld echt een geweldig midi-keyboard, heb er veel positieve reacties over gehoord, als je geld overhebt zou je altijd nog een lossa drumpad kunnen kopen ( pst. ik heb een mpd18 te koop staan)
bij zulke topics vraag ik me echt af of de persoon in kwestie wel weet wat zo'n controller uberhaupt doet. als je iets wilt kopen lijkt mij de meest logische route om op youtube filmpjes te gaan zoeken met mensen die het gebruiken, demo video's van Akai zelf of testen in de winkel.?
het lijkt mij ook vooral dat dit het type koop is van: wow, veel lichtjes knopjes en andere kermisverlichting. fucking dope, moet ik hebben.
weet je wel of je dat gaat gebruiken? lekker zonde als je het alleen voor de leuke ledjes doet en het niet gebruikt. kan je beter een goedkoop keyboard kopen met alleen toetsen en geen rotzooi er omheen.
@DJSHAK3S kleine toetsen? zijn gewoon normaal formaat toetsen. weet niet waar jij een nog grotere piano normaal gesproken vandaan haalt maar groter dan dit krijg je ze niet. MEER toetsen, dat wel. dikker, nee.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.