Ik ben nieuw op deze dj-website. Ik wil super graag beginnen met draaien, maar welk apparatuur raden jullie mij aan? Ik wil wel graag meteen voor de goede kwaliteit apparatuur gaan dus niet van die goedkope bende. :P Ik wil graag de muziekstyle van bijv. de partysquad gaan draaien. (een beetje dat DirtyHouse)
Maar even weer over het apparatuur. Ik heb wel een beetje in me hoofd wat ik wil. Ik wil sowieso graag digitaal gaan draaien met een externe?mixer en CD-spelers. Dit is wat mij wel wat lijkt:
Setup: -DJM350 of Allen Heath Xone22 -Native Instruments X1 of Denon SC-2000 -Audio 4/6
Raden jullie mij dit aan? En kun je hier ook goed mijn muziekstyle mee mixen/draaien? Ook had ik nog een vraagje over headphones. Welk van deze Pro-headphones raden jullie mij aan: -Pioneer HDJ500 -Pioneer HDJ2000 -Dr Dre Pro -Sennheiser HD25
Ik hoop dat jullie mij ver op weg kunnen helpen. Als je evtueel nog wat DJ-stuff wat vergelijkbaar met hierboven hebt en dat graag wilt verkopen meld dit dan aub eventjes. :P
Groetjes, BassJunkie (15jaar)
Music Is My Live!
User edit by BassJunkie- on 04-10-2012 @ 20:07:20 (13%)
What do you think about Wat raden jullie mij aan? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Het maakt geen ene reet uit welke cd speler/mixer je hebt voor welke stijl. Je kan emt die djm350 van trance tot klassieke muziek draaien, etc. Net zoals cd spelers
Iig welkom hier
This is an old Topic
No new postings for 4.519 days. Post CommentThat would be 150.6 months or a whopping 12.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.