Hoe bereid jij een drive in show/event voor? (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Nvie    posted on 10-02-2006 20:35
Zoals de topictitel reeds vermeld, hoe bereid jij je drive in of event voor op een boeking?
Maak je 3D tekeningen, bouwtekeningen, of zuig je zomaar wat uit je duim?

What do you think about Hoe bereid jij een drive in show/event voor? ??

Vote :   

Nvie    posted on 14-02-2006 07:45
Dat is een van de weinige minpunten aan samenwerken. Je hebt er nooit last van, tot op een bepaald punt...
djmamo    posted on 14-02-2006 10:46
daarom is het ook (naar mijn idee, dus wat ik denk) beter om je eigen drive-in show te hebben, dus alle apparatuur van je zelf enz. en als je iemand nodig hebt spreek je een prijs af voor een avondje werken.

dan heb je denk ik niet het probleem dat je alles om moet gooien wanneer iemand ermee ophoud. en je kan zelf bepalen wat je doet

www.moonentertainment.nl
Camino    posted on 14-02-2006 11:12
precies de reden dat ik het zelf doe, al heeft samenwerken ook zo z'n voordelen
djmamo    posted on 14-02-2006 12:29
zou ook fijn zijn als je de voordelen er bij zet.....

www.moonentertainment.nl
User edit by djmamo on 14-02-2006 @ 12:30:13 (2%)
DJMarco1988    posted on 07-03-2006 23:44
Het voorbereiden gaat het beste als je met de leden rond de tafel gaat zitten en bespreken over hoe jouw/jullie drive-in het gaat aanpakken. Bij ons hebben we allemaal apparatuur dat we kunnen gebruiken, wij gebruiken alleen maar eigen apparatuur, voordeel is: je hoeft niets te huren, dus het scheelt ook in de kosten.

Een goed begin is het halve werk

Greetings, Marco
Camino    posted on 08-03-2006 00:47
gebruik je die skytec stereo dan voor drive-in?
djmamo    posted on 08-03-2006 11:59
Poster: DJMarco1988
Het voorbereiden gaat het beste als je met de leden rond de tafel gaat zitten en bespreken over hoe jouw/jullie drive-in het gaat aanpakken. Bij ons hebben we allemaal apparatuur dat we kunnen gebruiken, wij gebruiken alleen maar eigen apparatuur, voordeel is: je hoeft niets te huren, dus het scheelt ook in de kosten.

Een goed begin is het halve werk

ik ben dan benieuwd wat er zoal wordt besproken.

jij draagt de boxen, pietje de versterker en john het mengpaneel.

en als het binnen staat sluit henkie alles aan en doen de andere ff niks?

ik kan me niet voorstellen dat je gaat vergaderen over een drive-in show, je wordt toch geboekt dan weet je hoeveel geld je verdient waar het is en wat je nodig hebt.

je zorgt dat je op de dag van het draaien alle spullen hebt en dan ga je naar het feest gooit je spullen neer sluit het aan en begint.

en als je klaar bent breek je en ga je weer naar huis.

wat overleggen jullie dan?

www.moonentertainment.nl
PatrickBeuken    posted on 08-03-2006 12:19
Vraag ik me ook af :P Maarja... overleggen klinkt sjiek he :P Happy, laughing
djmamo    posted on 08-03-2006 12:56
Poster: PatrickBeuken
Vraag ik me ook af :P Maarja... overleggen klinkt sjiek he :P Happy, laughing

ja denk ook dat het dat is, denk dat het meer is van hoe lijkt het meer

www.moonentertainment.nl
Jorrit    posted on 08-03-2006 14:16
ik overleg van te voren ook even.
Dit ivm. wie wat opbouwt en hoe alles aangesloten gaat worden.
Dat niet ineens op de avond zelf ik het verlengsnoer wat eigenlijk bij de parren hoort niet ineens gebruik om de DJ set aan te sluiten. We hebben altijd een duidelijke verdeling over wie wat opbouwt en wie wat afbreekt, om dit soort misverstanden te voorkomen.
_Ivan_    posted on 08-03-2006 14:38
Ik ben btj de leider van de drive-in. We maken niet gebruik van dat setje maar van pioneer apparatuur.

In onze groep zijn 2 apparatuurhouders (ik en nog een andere jongen) DJMarco1988 en nog een andere jongen zitten er ook bij en doen momenteel veel ervaring op.

Van echt overleg is geen sprake. We komen voor een feest 1x bij elkaar om te bespreken wie wat voor apparatuur meeneemt.

Poster: DeafDJ
gebruik je die skytec stereo dan voor drive-in?

Feel&.Celebrate.Life!
User edit by _Ivan_ on 08-03-2006 @ 14:40:06 (35%)
djmamo    posted on 08-03-2006 14:52
Poster: Jorrit
ik overleg van te voren ook even.
Dit ivm. wie wat opbouwt en hoe alles aangesloten gaat worden.
Dat niet ineens op de avond zelf ik het verlengsnoer wat eigenlijk bij de parren hoort niet ineens gebruik om de DJ set aan te sluiten. We hebben altijd een duidelijke verdeling over wie wat opbouwt en wie wat afbreekt, om dit soort misverstanden te voorkomen.

ik heb alles gewoon in kisten zitten met labels en altijd genoeg stroom kabels, zodat het niet voor kan komen als er een bepaalde snoer ergens anders is gebruikt ik dan iets anders niet aan kan sluiten, maar dat leer je met ervaring.

ook heb ik altijd reserve kabels bij, wil het risico niet lopen dat er iets kapot is/gaat

en als ik breek dan gaat alles in de kist terug audio of licht, kan niets fout gaan

daar hoef ik dus ook niet over te vergaderen

www.moonentertainment.nl
Jorrit    posted on 08-03-2006 14:53
Ik heb ook alles in kisten met labels, en stroomkabels. Dan nog vind ik het makkelijker om goed duidelijk te hebben wie wat / wanneer doet.
djmamo    posted on 08-03-2006 14:58
maar verandert dat dan steeds wie wat doet?

want als je daar bent zeg je jij doet dat en ik doe dit. of zie ik dit verkeerd?

www.moonentertainment.nl
User edit by djmamo on 08-03-2006 @ 14:59:07 (2%)
Jorrit    posted on 08-03-2006 15:05
Het verandert nog wel eens wie ik mee neem, vandaar dat ik vaak even duidelijk wil hebben wie wat doet.
djmamo    posted on 08-03-2006 15:07
dan ben ik maar blij dat het bij mij duidelijk is
www.moonentertainment.nl

This is an old Topic

No new postings for 7.007 days.
 Post CommentThat would be 233.6 months
or a whopping 19.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

158 Users online: 18 Guests (140 Unknown)
Pages generated today : 27.322
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.835.781

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use