Poster: DJMarco1988Het voorbereiden gaat het beste als je met de leden rond de tafel gaat zitten en bespreken over hoe jouw/jullie drive-in het gaat aanpakken. Bij ons hebben we allemaal apparatuur dat we kunnen gebruiken, wij gebruiken alleen maar eigen apparatuur, voordeel is: je hoeft niets te huren, dus het scheelt ook in de kosten.Een goed begin is het halve werk
ik ben dan benieuwd wat er zoal wordt besproken.jij draagt de boxen, pietje de versterker en john het mengpaneel.en als het binnen staat sluit henkie alles aan en doen de andere ff niks?ik kan me niet voorstellen dat je gaat vergaderen over een drive-in show, je wordt toch geboekt dan weet je hoeveel geld je verdient waar het is en wat je nodig hebt.je zorgt dat je op de dag van het draaien alle spullen hebt en dan ga je naar het feest gooit je spullen neer sluit het aan en begint.en als je klaar bent breek je en ga je weer naar huis.wat overleggen jullie dan?
Poster: PatrickBeuken
Vraag ik me ook af :P Maarja... overleggen klinkt sjiek he :P
Poster: DeafDJ
gebruik je die skytec stereo dan voor drive-in?
Poster: Jorrit
ik overleg van te voren ook even.
Dit ivm. wie wat opbouwt en hoe alles aangesloten gaat worden.
Dat niet ineens op de avond zelf ik het verlengsnoer wat eigenlijk bij de parren hoort niet ineens gebruik om de DJ set aan te sluiten. We hebben altijd een duidelijke verdeling over wie wat opbouwt en wie wat afbreekt, om dit soort misverstanden te voorkomen.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.