Ik zeg hoi!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ElReyGrande    posted on 27-08-2012 17:54
Hallo Mensen,

Ik ben Kevin en kom uit een klein dorpje langs Venlo (voor de ge?nteresseerde Siebengewald). Ik ben 18 jaar jong en ben nu ongeveer 1.5 jaar bezig met draaien vooral nog thuis omdat ik hier in de buurt nog niet echt een goede gelegenheid gevonden om in te kunnen draaien (dat is schaars hier in zo'n uithoek haha). Aangezien dat ik dit jaar ga studeren in Amsterdam moet die gelegenheid wel goed komen Winking my eye. Ik ben in het bezit van een Hercules midi controller, deze moet nog een keer ge-upgraden worden naar een hoger niveau maar dan moet er wel eerst geld binnen komen!
Ik ben een paar maandjes geleden ook begonnen met producen maar dit vindt ik nog aardig lastig dus is er nog niet zoveel materiaal van mij te vinden
De genre's die ik draai zijn:
- Electro
- Progressive
Dus eigenlijk EDM Winking my eye

Hoe ik op mijn Dj naam ben gekomen dat weet ik nog steeds niet maar ik vond hem wel aardig klinken.
Ik ben natuurlijk ook aktief op soundcloud met dezelfde naam ElReyGrande hier upload ik zo nu en dan een mixtape die ik gemaakt heb en waarvan ik dan jullie mening wel eens wil horen
Ik hoop dat ik mij zo goed genoeg heb voorgesteld!

Groeten ElReyGrande

What do you think about Ik zeg hoi! ??

Vote :   

Winston    posted on 27-08-2012 19:38
Welkom ElReygrande
Tic Toc
D-Jesse    posted on 27-08-2012 20:27
Welkom!

Oh en wat betreft de gelegenheden in Amsterdam, daar moet je niet makkelijk overdenken! Met het huidige aanbod aan dj's hier is het niet zo makkelijk om aan werk te komen.. En ?ls je van plan bent in Amsterdam te proberen te draaien zoals in clubs en kroegen, zeker doen! Maar dan zou ik wel een analoge set van 2 tabletop spelers + mixer aanschaffen want in clubs en kroegen kom je als virtuele dj ?niet binnen (dat is wat ik heb gehoord, zal ook wel buiten amsterdam zo zijn)?

Maar succes! (ook met studeren :p)
YvoVermer    posted on 27-08-2012 20:34
Poster: D-Jesse
Welkom!

Oh en wat betreft de gelegenheden in Amsterdam, daar moet je niet makkelijk overdenken! Met het huidige aanbod aan dj's hier is het niet zo makkelijk om aan werk te komen.. En ?ls je van plan bent in Amsterdam te proberen te draaien zoals in clubs en kroegen, zeker doen! Maar dan zou ik wel een analoge set van 2 tabletop spelers + mixer aanschaffen want in clubs en kroegen kom je als virtuele dj ?niet binnen (dat is wat ik heb gehoord, zal ook wel buiten amsterdam zo zijn)?

Maar succes! (ook met studeren :p)

Wat voor een logica is dat, dat je als virtuele DJ er niet inkomt...?
Ik draai met een DDJ-T1, het materiaal waarmee je draait zegt toch niets over je kunsten.
En als je dan CDJ 2000 en DJM 2000 HID aansluit met traktor dan ben je eingenlijk ook een virtuele DJ...
Yvo & Vermer
D-Jesse    posted on 28-08-2012 00:06
Poster: YvoVermer
Wat voor een logica is dat, dat je als virtuele DJ er niet inkomt...?
Ik draai met een DDJ-T1, het materiaal waarmee je draait zegt toch niets over je kunsten.
En als je dan CDJ 2000 en DJM 2000 HID aansluit met traktor dan ben je eingenlijk ook een virtuele DJ...

Tjaa dat is wat ik heb gehoord. En dat met timecode zal dan wel, maar ik heb gehoord dat ze meestal van die tabletop spelers et mixer hebben staan en je met zo'n midi controller niet moet komen.... Zeg niet alle clubs maar dit heb ik gehoord van mensen die ik ken
Mr-    posted on 28-08-2012 13:03
welkom op het forum!

Poster: D-Jesse
Tjaa dat is wat ik heb gehoord. En dat met timecode zal dan wel, maar ik heb gehoord dat ze meestal van die tabletop spelers et mixer hebben staan en je met zo'n midi controller niet moet komen.... Zeg niet alle clubs maar dit heb ik gehoord van mensen die ik ken

onzin, het maakt niet uit zolang je uiteindelijk maar geluid naar het mengpaneel kan gooien is alles prima. als je daarvoor je eigen laptop en/of controler mee moet nemen, of daarvoor de tabletops gebruikt die er al staan zal de eigennaren niet echt intresseren zolang je er maar een goede interactie met het publiek tot stand brengt.

ik vind het zelf wel fijn als je niet te veel mee hoeft te nemen en niet veel dingen aan moet sluiten, maar dit is natuurlijk je eigen keuze. het gaat er om wat je zelf het fijnste vind! veel succe igg met studeren en werken!
2 CDJ 2000 2 SL 1210 DJM 800 HD 25-1 II
ElReyGrande    posted on 28-08-2012 13:08
Bedankt voor de leuke welkomst berichten alvast! Ik ben van plan om over een tijdje ook de ddj-t1 te kopen, ik denk dat dit wel een goede investering zal zijn op mijn set die ik nu heb. Ik kan begrijpen dat ze daar standaard table-tops en een analoge mixer hebben staan maar denken jullie dat ze echt zo moeilijk gaan dan als je met je laptop en midi-controller aan komt?
Mr-    posted on 28-08-2012 13:19
ik zie geen reden waarom dat een probleem moet zijn.
2 CDJ 2000 2 SL 1210 DJM 800 HD 25-1 II
D-Jesse    posted on 28-08-2012 13:23
Haha nouja zal wel, ik heb vn verschillende dj's gehoord dat ze niet in aanmerking kwamen, maardat zal dan wel met een wat onproffesionelere midi controllers zijn, iniedergeval succes en misschien kom ik je naam ooit nog wel een keer tegen :p
ElReyGrande    posted on 28-08-2012 13:37
Ja het is niet dat ik met table tops en analoge mixers niet uit de weg kan een vriend van mij heeft thuis zo'n set staan en daar heb ik wel eens mee gedraaid dus ik zou niet helemaal afhankelijk zijn van digitaal draaien maar toch heeft het wel mijn voorkeur Happy, laughing Bedankt voor jullie meningen. dankje Jesse zou leuk zijn als ik je een keer tegen zou komen daar Winking my eye
p.s leuk zo'n aktief forum! helemaal top!
D-Jesse    posted on 28-08-2012 13:45
Poster: ElReyGrande
Ja het is niet dat ik met table tops en analoge mixers niet uit de weg kan een vriend van mij heeft thuis zo'n set staan en daar heb ik wel eens mee gedraaid dus ik zou niet helemaal afhankelijk zijn van digitaal draaien maar toch heeft het wel mijn voorkeur Happy, laughing Bedankt voor jullie meningen. dankje Jesse zou leuk zijn als ik je een keer tegen zou komen daar Winking my eye
p.s leuk zo'n aktief forum! helemaal top!

Nou das mooi toch, kan je het iniedergeval alle 2! En zou wel grappig zijn haha,

maar goed, feel free to ask anything on this forum he!

This is an old Topic

No new postings for 4.772 days.
 Post CommentThat would be 159.1 months
or a whopping 13.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

253 Users online: 129 Guests (124 Unknown)
Pages generated today : 28.271
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.300.051