Poster: D-Jesse
Welkom!
Oh en wat betreft de gelegenheden in Amsterdam, daar moet je niet makkelijk overdenken! Met het huidige aanbod aan dj's hier is het niet zo makkelijk om aan werk te komen.. En ?ls je van plan bent in Amsterdam te proberen te draaien zoals in clubs en kroegen, zeker doen! Maar dan zou ik wel een analoge set van 2 tabletop spelers + mixer aanschaffen want in clubs en kroegen kom je als virtuele dj ?niet binnen (dat is wat ik heb gehoord, zal ook wel buiten amsterdam zo zijn)?
Maar succes! (ook met studeren :p)
Poster: YvoVermer
Wat voor een logica is dat, dat je als virtuele DJ er niet inkomt...?
Ik draai met een DDJ-T1, het materiaal waarmee je draait zegt toch niets over je kunsten.
En als je dan CDJ 2000 en DJM 2000 HID aansluit met traktor dan ben je eingenlijk ook een virtuele DJ...
Poster: D-Jesse
Tjaa dat is wat ik heb gehoord. En dat met timecode zal dan wel, maar ik heb gehoord dat ze meestal van die tabletop spelers et mixer hebben staan en je met zo'n midi controller niet moet komen.... Zeg niet alle clubs maar dit heb ik gehoord van mensen die ik ken
Poster: ElReyGrande
Ja het is niet dat ik met table tops en analoge mixers niet uit de weg kan een vriend van mij heeft thuis zo'n set staan en daar heb ik wel eens mee gedraaid dus ik zou niet helemaal afhankelijk zijn van digitaal draaien maar toch heeft het wel mijn voorkeurBedankt voor jullie meningen. dankje Jesse zou leuk zijn als ik je een keer tegen zou komen daar
p.s leuk zo'n aktief forum! helemaal top!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.