dj contest (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Oxy    posted on 09-02-2006 18:55
Voor mensen die hun tallent willen laten horen aan artiesten is dit je kans zie de link.

dit zijn de voorwaarden.

Hello David,

Hierbij sturen we u alle info.
Hebt u nog vragen, mail gerust.

mvg, dj-contest crew!

Voorwaarden:
*U was nog geen dj op party's van meer dan 500 personen.
*Leeftijd speelt geen rol.
*U bent geen pc dj en maakt geen gebruik van illegale muziek.
*Bij deze dj-contest verwachten we een demo van de deelnemende dj's.

Demo’s:
*Demo’s duren min 45 min, max 1u30.
*Muziekstijl binnen het Topradio Westhoek genre (jump, french tek, retro, techno, trance,..).
*Demo’s worden beoordeeld door de topcrew op volgende vlakken:
   - Muziekkeuze
   - Mixtechniek
   - Orginaliteit!
*Bezorgen demo’s:
  - Via internet (ftp, rapidshare,..) -> link doormailen naar djcontest@topradiowesthoek.be
  - Via de post sturen naar Topradio Westhoek dj-contest, Beselarestraat 83, 8980 Zonnebeke.
    Demo te bezorgen op mp3-cd of muziekcd. Plak een etiket op uw cd dat het om een demo   voor de dj-contest gaat, wij krijgen heel wat cd’s in onze bus.
*Bezorg bij je demo ook de nodige persoonlijke gegevens (naam, dj-naam, e-adres,..).
*Demo’s binnen voor 10 maart 2006 (vroeger mag zeker!).

Verloop dj-contest:
*Insturen demo's (beoordeeld door Topcrew).
*Halve finale in de Top Westhoek studio.
*Finale voor live publiek en met superprofessionele jury.
*De organisatie/jury is niet verplicht punten mee te delen of verantwoording af te leggen ivm
  bepaalde beslissingen.

Winnaars:
*Voor de top3 is er voor meer dan 1.000 euro aan dj-materiaal te winnen.

What do you think about dj contest ??

Vote :   

djmamo    posted on 20-03-2006 18:41
Poster: tairip
Om het behoudt van je orgineel....

Ken veel mensen die gebrand mee nemen en orgineel thuis laten!

@MAMO

Bullshit dat je CD-R nie mag draaien, anders is t een ruk contest! Wat nou als je een eigen gemaakte track meeneemt.... hoe moet je die dan draaien?

OOK OP CD_R!

ik wil ff zeggen dat ik de regels niet heb gemaakt, en het is niet echt een ruk dj contest, in de loop van de jaren ben ik nog nooit zoon grote prijzen pot tegen gekomen (1000 euro aan prijzen geld en eeuwige roem en mischien draaien in een paar discotheken).

en vind het ook wel logies dat je legaale cd's moet gebruiken.

als hun een toevallige inval krijgen van de buma stemra (weet niet hoe dit in belgie heet) dan tellen ook mijn cd's mee.

@ blast,

ik heb iets meer dan 5 jaar ervaring met: cafe's, discotheken en een festival. hiervoor had ik al 2 jaar een drive-in show dus ongeveer 7 jaar ervaring, en dan nog de jaartjes dat ik thuis op mijn kamer liep te klote

en heb een audiovisuele opleiding gedaan, dus weet ook veel van de technischie kant. (in mijn cv staan ook erg leuke bedrijven waar ik stage heb gelopen)

en ben nu eigenlijk een jaar aan het overbruggen en werk alleen in het weekend als dj, en kan zeggen dat ik er goed van rond kan komen. dus kan eigenlijk zeggen dat ik prof dj ben toch?  (alleen wil mijn dj profiel hier op deze site er niet aan geloven)

www.moonentertainment.nl
User edit by djmamo on 20-03-2006 @ 18:46:46 (19%)
HouseArrest    posted on 20-03-2006 18:44
Dat kun je zeker zeggen. Ik zou het ook leuk vinden om van mijn hobby mijn beroep te maken. En ik zal zeker niet de enige zijn :P
Blast    posted on 20-03-2006 21:46
Poster: djmamo
@ blast,

ik heb iets meer dan 5 jaar ervaring met: cafe's, discotheken en een festival. hiervoor had ik al 2 jaar een drive-in show dus ongeveer 7 jaar ervaring, en dan nog de jaartjes dat ik thuis op mijn kamer liep te klote

en heb een audiovisuele opleiding gedaan, dus weet ook veel van de technischie kant. (in mijn cv staan ook erg leuke bedrijven waar ik stage heb gelopen)

en ben nu eigenlijk een jaar aan het overbruggen en werk alleen in het weekend als dj, en kan zeggen dat ik er goed van rond kan komen. dus kan eigenlijk zeggen dat ik prof dj ben toch?  (alleen wil mijn dj profiel hier op deze site er niet aan geloven)

Dat bedoel ik dus, jij hebt ongeveer 7 jaar ervaring, ik nog niet eens 1 jaar, k ben nog steeds een beetje in de 'leer' fase
Camino    posted on 20-03-2006 21:53
en heeft naar eigen zeggen (op dit forum) al feesten van meer dan 1500 man gedraaid... lekker sportief!
djmamo    posted on 20-03-2006 22:14
Poster: DeafDJ
en heeft naar eigen zeggen (op dit forum) al feesten van meer dan 1500 man gedraaid... lekker sportief!

nee georganiseerd, niet gedraait.

als ik een feest organiseer dan draai ik zelf niet omdat ik dan geen tijd heb omdat ik het druk genoeg heb met andere dingen.

dus dit zeker niet door elkaar halen.

www.moonentertainment.nl
User edit by djmamo on 20-03-2006 @ 22:18:25 (1%)
Camino    posted on 20-03-2006 22:22
oh ok sorry... dan had ik je compleet mis begrepen... excuses
djmamo    posted on 20-03-2006 22:25
Poster: DeafDJ
oh ok sorry... dan had ik je compleet mis begrepen... excuses

ik organiseer ook en waarschijnlijk heb je dit uit: wat voor productie's hebben jullie gedaan. daar zeg ik ook dat ik organiseer en niet draai.

normaal draai ik voor ongeveer 350 tot 400 man (bij ons in het cafe)

heb ook de voorwaarde gelezen om mee te doen
www.moonentertainment.nl
User edit by djmamo on 20-03-2006 @ 22:25:44 (15%)
DJTom    posted on 21-03-2006 17:14
Is gewoon dikke bullshit dat je je eigen gemaakte cd's

niet mee mag nemen. wat d8 je van die grote djs op al

die concert dvd's vind je ook cd-r's, a. van buuren en carl

cox oa.

gr's

djmamo    posted on 21-03-2006 17:21
lijkt me ook wel duidelijk dat als het in een regelement staat dat je dat dan niet doet... er zijn veel dj-contesten die dit in het regelement hebben staan. omdat ze geen problemen van de buma stemra willen

en de grote dj's hebben op cd's dan hun eigen producties staan, en dat is met de buma stemra weer anders geregeld
www.moonentertainment.nl
DJUnicron    posted on 23-03-2006 19:49
Je mag anders niet vinyl naar CDR openemen, en die CDR draaien in een club (commercieel) van Buma Stemra. Zelfs niet als je de orginele plaat ook meeneem.

Ik vind t zuigen, maar goed, regels zijn regels.

Ook in dit geval.

Dj's horen zoiezo nooit illegale mp3tjes te draaien. Je ben muziek liefhebber of niet.
DJTom    posted on 23-03-2006 20:11
Als ze die albums eens niet zo teringduur maken

kon je tenminste originelen kopen

DJTom    posted on 23-03-2006 20:12
ff nog:S ze kunne tog niet checken of je betaald hebt

voor je download of niet

djmamo    posted on 23-03-2006 20:15
Poster: DJUnicron
Je mag anders niet vinyl naar CDR openemen, en die CDR draaien in een club (commercieel) van Buma Stemra. Zelfs niet als je de orginele plaat ook meeneem.

Ik vind t zuigen, maar goed, regels zijn regels.

Ook in dit geval.

Dj's horen zoiezo nooit illegale mp3tjes te draaien. Je ben muziek liefhebber of niet.

ik weet niet hoe je aan die informatie komt maar jij mag wel de je plaat op cdr zetten en deze dan draaien in de dicotheek, want je hebt voor het originele betaald en kan deze laten zien, dus dan mag het.  en anders zeg je gewoon dat het je eigenproductie is...

www.moonentertainment.nl
DJUnicron    posted on 23-03-2006 20:40
whoah, dan produce ik wel heel veel.

Hoe ik dit gehoord heb? Ik heb Buma gemaild.

Het is wel zo dat ze dit jaar die wet nog willen aanpassen.

Ik kan kijken of ik het nog ergens kan vinden & posten...

T kwam erop neer dat CDR digitaal is en Vinyl niet en je geen "mechanische dragers" mag digitaliseren voor ander dan persoonlijk gebruik.

CDtje naar CDR -> Club mag dus wel... Ze zijn gek, ik weet het.

This is an old Topic

No new postings for 6.992 days.
 Post CommentThat would be 233.1 months
or a whopping 19.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

106 Users online: 14 Guests (92 Unknown)
Pages generated today : 19.552
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.828.011