Poster: tairip
Om het behoudt van je orgineel....
Ken veel mensen die gebrand mee nemen en orgineel thuis laten!
@MAMO
Bullshit dat je CD-R nie mag draaien, anders is t een ruk contest! Wat nou als je een eigen gemaakte track meeneemt.... hoe moet je die dan draaien?
OOK OP CD_R!
Poster: djmamo@ blast,ik heb iets meer dan 5 jaar ervaring met: cafe's, discotheken en een festival. hiervoor had ik al 2 jaar een drive-in show dus ongeveer 7 jaar ervaring, en dan nog de jaartjes dat ik thuis op mijn kamer liep te klote
en heb een audiovisuele opleiding gedaan, dus weet ook veel van de technischie kant. (in mijn cv staan ook erg leuke bedrijven waar ik stage heb gelopen)en ben nu eigenlijk een jaar aan het overbruggen en werk alleen in het weekend als dj, en kan zeggen dat ik er goed van rond kan komen. dus kan eigenlijk zeggen dat ik prof dj ben toch? (alleen wil mijn dj profiel hier op deze site er niet aan geloven)
Poster: DeafDJ
en heeft naar eigen zeggen (op dit forum) al feesten van meer dan 1500 man gedraaid... lekker sportief!
Poster: DeafDJ
oh ok sorry... dan had ik je compleet mis begrepen... excuses
Poster: DJUnicron
Je mag anders niet vinyl naar CDR openemen, en die CDR draaien in een club (commercieel) van Buma Stemra. Zelfs niet als je de orginele plaat ook meeneem.
Ik vind t zuigen, maar goed, regels zijn regels.
Ook in dit geval.
Dj's horen zoiezo nooit illegale mp3tjes te draaien. Je ben muziek liefhebber of niet.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.