Dé perfecte Intro (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Chrizadelic    posted on 02-08-2012 21:38
Ha DJR's,

Ben er dus benieuwd naar wat nou eigenlijk jullie beste 'Intro' is waarmee je een liveset begint in een indoor/outdoor feest. Je hebt natuurlijk verschillende genre's.. & Ben benieuwd wat iedereen nou eigenlijk als intro gebruikt om te kijken of iedereen een beetje de zelfde dingen gebruikt.

Ikzelf vind namelijk, dat je als DJ wel een goeie intro moet afleveren bij een publiek, mij komt het niet zo professioneel over als je gewoon met de intro beat start die een minuut duurt.. Maarja dat is mijn mening!

Hoop veel verschillende dingen te horen!

Ik zal hier alvast aftrappen, heb gister in de club waar ik resident dj ben een liveset opgenomen en als je daarvan het begin luisterd, heb je een idee waar ik mee begin (niet altijd) maar met dit nummer kreeg ik erg de aandacht van 't publiek.

http://soundcloud.com/djchristussy/chris-stussy-live-at-de-bob?

Grts, C
Dj

What do you think about Dé perfecte Intro ??

Vote :   

Maracas    posted on 10-08-2012 01:43
Poster: Chrizadelic
Ik gebruikte een tijdje terug ook Give It Up van The Good Men, weet niet of je die kent, heeft een soort zelfde begin. Heerlijk om de aandacht mee te krijgen!

Good one, heb ik ook heel vaak gebruikt! Nu gebruik ik meestal dingen van bekende tvseries enz. die ik dan aan het einde loop met een Echo op 1/1 en dan een stukje acapella erin laten rollen en dan beatje eronder. Altijd goed, want iedereen kijkt je dan aan van wtf, dus dan weten ze ook dat er een andere DJ staat
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

241 Users online: 10 Guests (231 Unknown)
Pages generated today : 43.587
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.431.961