Poster: MCM1
?
Je leest niet goed. Het is niet dat ik niks heb...maar veel is op smaak of achterhaald. Van een all-rounder wordt wel verlangd alles tocht wel te hebben. En up-to-date. Om het ontbrekende legale materiaal aan te vullen is wel een maand of wat werk en gage nodig...van 3 of 4 keer in de week, mag ik straks 2 ? 3 keer in de maand.?
?
De keuze om nu ineens op mezelf te staan kwam onverwacht, ongewenst en niet van mezelf. Het was niet de bedoeling. Ik denk dat er met mij nog wel meer zullen zijn in deze tijden...?
ik lees wel goed hoor maar ik denk dat ik je noodkreet niet goed heb begrepen.
Je hebt blijkbaar wel muziek van de afgelopen 10 jr. het is aan jou om in te schatten waar je in investeert. Ik draai zelf ook nu 14 jr waarvan de afgelopen 12 jr ook dus betaalde boekingen. Ik investeer nu minder in muziek dan 5 jaar geleden en ook minder dan 12 jr geleden. En toch verdien ik meer, dus het is financi?el interessant. En ik heb alles legaal! Dus je moet gewoon slim inkopen; koop alleen in wat je gebruikt. En als je 10 jr een allrounder bent moet je die basis hebben opgebouwd. Als je als allround DJ wil beginnen kan je voor 200 euro op iTunes LEGAAL in prima kwaliteit albums aanschaffen wat zorgt voor een hele solide basis. Een album met 100 tracks koop je al voor 6 tot 10 euro. Sommige albums hebben minder tracks en zo heb je genoeg. Verder dan dit kan ik je niet de goede richting op sturen, als je echt een goede allround DJ bent kan je dit zelf binnen een halve dag inkopen en sorteren.
in die cafe's staat ook wel een Xenox of BCM (of ander) muzieksysteem waar je wat (legale) muziek uit kunt draaien wt je niet hebt. Maar ook dat weet je wel lijkt me