Poster: djcanta
hoe kan 't dat je zelf niks hebt opgebouwd aan muziekcollectie de afgelopen jaren?
in feite begin je nu pas en blijkbaar heb je geen ??n enkel cd'tje in eigen bezit. Toch lastig lijkt me.. Dan wordt het vragen van een goede verklaarbare gage ook een moeilijk verhaal en zal je ook nooit iets op kunnen bouwen.
Ik kan heel makkelijk zeggen 'kom alles wt ik heb maar kopi?ren...' maar je wil niet weten wat het me heeft gekost om dat op te bouwen dus ik moet heel eerlijk zeggen; eigen schuld dat je nu in deze situatie zit. Klinkt hard maar 't is wel echt zo.
Poster: MCM1
?
Je leest niet goed. Het is niet dat ik niks heb...maar veel is op smaak of achterhaald. Van een all-rounder wordt wel verlangd alles tocht wel te hebben. En up-to-date. Om het ontbrekende legale materiaal aan te vullen is wel een maand of wat werk en gage nodig...van 3 of 4 keer in de week, mag ik straks 2 ? 3 keer in de maand.?
?
De keuze om nu ineens op mezelf te staan kwam onverwacht, ongewenst en niet van mezelf. Het was niet de bedoeling. Ik denk dat er met mij nog wel meer zullen zijn in deze tijden...?
Poster: Sebasz
oete als dj krijgen? nog nooit van gehoord (in nederland)
dusse maak je daarmaar geen zorgen over
Poster: allremix
Van buma/struma, voor het illegaal gebruiken van muziek.
Poster: allremix
Van buma/struma, voor het illegaal gebruiken van muziek.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.