Pioneer Sale?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Dissmaster    posted on 24-07-2012 02:13
Heey people Happy, laughing

Ik zat te kijken op de site van het roze logo'tje en kwam daar onder Sale vele Pioneer set's en losse spelers of in combinatie met flightcase tegen, wat me opviel is dat het allemaal Pioneer CDJ-2000 Spelers zijn die afgeprijst worden... Eerst dacht ik dat het kwam omdat het een combi set was met een DJM-700 maar later viel me op dat de CDJ-2000 normaal ook in de sale stond, en 2x CDJ-2000 ook, en de combi set CDJ-2000 + DJM-2000 stond er ook in eveneens als de combi met de DJM-900 Nexus. Weten mensen hier meer over? Of is er iets nieuws in aantoch waardoor deze allemaal met minimaal 100,- afgeprijst worden?

Grtz,

What do you think about Pioneer Sale? ??

Vote :   1 member likes this  

Chrizadelic    posted on 24-07-2012 02:30
Afgeprijst? Bedoel je misschien dat je een voordeeltje hebt als je de gehele set van bijv. (2x CDJ 2000 + DJM 900 Nexus) en dat het je dan ?75,- scheelt??

En heb inderdaad al een tijdje geleden toen het net van start ging gezien, dat verschillende setjes (vooral Midi controllers [T1, S1 & ERGO]) met die cashback erwaren. Geldt immers ook voor de hp's & voor de monitoren van Pioneer. Je moet maar kijken of je iets wilt kopen, weet trouwens niet of er iets nieuws in aantocht is, Pioneer moet toch van dit soort actie's blijven doen om veel klanten te werven.
Dj
Dissmaster    posted on 24-07-2012 02:42
Nee,

Ik bedoel meer dat de Pioneer producten waar een Pioneer CDJ-2000 bij inbegrepen zit, of de speler gewoon los afgeprijsd zijn en bij het roze logo onder magazijn uitverkoop staan? Daarnaast, scheelt het redelijk veel met eerst voor zomaar een actie van afprijzing naar mijn idee... Wil deze winkel van deze lijn af? Komt er een nieuwe lijn? Of wat is nou de reden er achter?
Lomme_    posted on 24-07-2012 10:43
Pioneer is enkele jaren geleden al met ?200 per cd-speler/mixer gestegen. Ze kunnen er wel wat vanaf doen Winking my eye
Tekhead    posted on 24-07-2012 16:27
tzal met de crisis te maken hebben mss dat de verkoop gekeldert is, of mss heeft B*X een groot lot opgekocht, wie weet.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Dolivieira    posted on 24-07-2012 18:28
Ik denk dat als er een CDJ2000Nexus komt dat die pas in September of October aangekondigd wordt. En dan duurt het ook weer een maand of meer, voordat ze leverbaar worden. Dus dat dit er mee te maken heeft betwijfel ik een beetje. Toen ik mijn CDJ900s haalde schommelde de prijzen ook constant. Heb die roze gear verkoper toen gebeld er over. Het antwoordt was dat de prijzen per dag konden verschillen.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 24-07-2012 @ 18:30:11 (1%)
djcanta    posted on 25-07-2012 09:22
dat prijzen per dag verschillen is gewoon puur omdat al die webshops elkaar in de gaten houden. Zakt de ene een tientje in prijs, dan gaat de rest? een dag later mee (of 5 euro meer) waar de rest weer op volgt. Dan worden ze weer op de vingers getikt door hun leverancier en gaan de prijzen weer omhoog. Zo werkt dat. Wat je bij de ene betaalt, voor die prijs kan je 'm elders vaak ook wel krijgen. Een beetje onderhandelen moet lukken.

En dat nieuwe type CD-speler... tja, de CDJ's zijn geen SL's! Maar als je heel eerlijk bent is de CDJ2000 (3 jr geleden al in productie genomen) nog steeds zijn tijd ver vooruit vergeleken met wat Denon (2900-model) nog op de markt gaat brengen voor de komende jaren. Dus wil je CDJ2000'tjes, je hebt er absoluut geen miskoop aan! En dat nieuwe type, wanneer die komt is nog niet bekend. Dat kan gerust over een half jaar of een jaar pas zijn. Maar ook volgende week. Dat blijft gewoon een gok. Hoe langer je wacht met een keuze te maken, hoe dichter je op dat punt komt. Je moet gewoon zelf bepalen wat je budget is en wat je wil en kan uitgeven en waar je zelf genoegen mee neemt.
2 x SL1200 MK2 || Dateq XTC || Serato SL3 ||
Dolivieira    posted on 25-07-2012 17:07
Idd Emiel, zo denk ik er ook over.
User edit by Dolivieira on 25-07-2012 @ 17:08:46 (18%)
BennoRevelli    posted on 28-07-2012 15:19
en daarbij.. als er op kort termijn wel een soort 'mk2' model komt vraag ik me sterk af of de huidige range zoveel zal afnemen in gebruik..

De meeste bugs en issues zijn er nu wel uit, als Rekordbox nog eens grondig onder handen wordt genomen denk ik dat de 2000s nog wel lang mee kunnen?Cool
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
Dolivieira    posted on 28-07-2012 15:29
1 member likes this  Benno Idd. Dat denk ik ook. Wat moet je er nog meer op hebben. Ik zal niet weten wat. Sync vind ik nou niet echt een gemis. Ik zou willen dat je ion Rekordbox net zoals in Traktor en Serato je eigen playlisten kan maken. Dus niet via iTunes maar in Rekordbox zelf. Ik heb thuis de CDJ900s nu lopen aan Traktor. Ik mis niks wat de CDJ2000 te bieden heeft. Alleen dat mooie scherm dan. De gemiste functies die zitten allemaal in Traktor.
User edit by Dolivieira on 28-07-2012 @ 15:40:55 (98%)
Sebasz    posted on 28-07-2012 17:16
scheelt maar een paar tientjes per cd speler. naar mijn idee niet echt de moeite waard om het nu ineens wel te kopen.
als het nou 1200 euro per cd speler was had k het nog overwogen
User edit by Sebasz on 28-07-2012 @ 17:22:28 (56%)
Luxx    posted on 28-07-2012 22:35
Poster: BennoRevelli
...denk ik dat de 2000s nog wel lang mee kunnen?Cool

weet je, dat denk ik altijd over elk electronisch product dat ik koop. als dan ineens een volgende versie komt vind ik ineens hetgene wat ik in me hand heb ruk en zie ik ineens 100 verbeterpunten.
www.mothermusic.nl
BennoRevelli    posted on 29-07-2012 00:37
Poster: Luxx
weet je, dat denk ik altijd over elk electronisch product dat ik koop. als dan ineens een volgende versie komt vind ik ineens hetgene wat ik in me hand heb ruk en zie ik ineens 100 verbeterpunten.

Tja er is weinig over te zeggen.

Als je de CDJ-2000 met zijn voorgangers vergelijkt is het zeker tien stappen vooruit qua techniek.
Doormiddel van Firmware zijn de spelers afgelopen twee jaar aanzienlijk getweakt en verbeterd.

De ruimte voor nieuwe implementaties is gering, maar gelukkig is het wel degelijk mogelijk veel aan te passen op de huige range.?

In principe zou dit product al een langere levensduur kunnen hebben dan een voorganger omdat vrij simpele bugs en features aangepast kunnen worden middels een firmware update.

Daarbij.. wat mis je nou echt op een cdj-2000? alles wat je nodig kunt hebben is aanwezig.
Ik hoop in ieder geval niet dat we de sync/controller kant op gaan met een volgend model want dan zou voor mij de lol er wel snel af zijn.

Vindt het fijn om gewoon zelf te beatmatchen op mijn 2000s.

En eerlijk gezegd.. er is maar weinig wat ik verandert zou willen zien op de huidige 2000s.
Het werkt gewoon goed, soms wel eens wat issues maar dat ligt hem meer bij Rekordbox e.d.
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
djcanta    posted on 30-07-2012 11:04
ik draai zelf met Traktor en afgelopen weekend totaal 12u staan draaien met de CDJ2000. Sync-functie niet gebruikt (ja ik kan 't nog) en lekker staan mixen hoor! De sync-knop is makkelijk maar geen must. Van mij hoeft ie er ook niet op maar ik verbaas me niet als ie er wel op komt. Er zijn helaas nogal wat DJ's die nooit zonder zullen kunnen draaien.

Maar even terug komend op; als je CDJ2000'tjes wil hebben dan zal dat zeker geen slechte investering zijn. Het zijn gewoon hele goede spelers! De vraag is alleen meer; hoe lang kunnen ze nog mee ten opzichte van software ontwikkelingen? Ik denk wel vrij lang want de spelers doen in HID (advanced/Standaard) verder geen denkwerk. Dat zit hem namelijk in de software.
Luxx    posted on 30-07-2012 11:18
Poster: BennoRevelli
Tja er is weinig over te zeggen.

Als je de CDJ-2000 met zijn voorgangers vergelijkt is het zeker tien stappen vooruit qua techniek.
Doormiddel van Firmware zijn de spelers afgelopen twee jaar aanzienlijk getweakt en verbeterd.

De ruimte voor nieuwe implementaties is gering, maar gelukkig is het wel degelijk mogelijk veel aan te passen op de huige range.?

In principe zou dit product al een langere levensduur kunnen hebben dan een voorganger omdat vrij simpele bugs en features aangepast kunnen worden middels een firmware update.

Daarbij.. wat mis je nou echt op een cdj-2000? alles wat je nodig kunt hebben is aanwezig.
Ik hoop in ieder geval niet dat we de sync/controller kant op gaan met een volgend model want dan zou voor mij de lol er wel snel af zijn.

Vindt het fijn om gewoon zelf te beatmatchen op mijn 2000s.

En eerlijk gezegd.. er is maar weinig wat ik verandert zou willen zien op de huidige 2000s.
Het werkt gewoon goed, soms wel eens wat issues maar dat ligt hem meer bij Rekordbox e.d.

weet je, ik vind een sync knop helemaal geen probleem. hoe moeilijk is het nu om op een cdj2000 te beatmatchen? helemaal niet. iedere boerenlul kan het. de BPM counter is accuraat tot op de laatste molecuul en de pitch is ook nog zeer scherp. komt de performance van een DJ alleen maar voor uit het beatmatchen? ik vind van niet. er zijn veel meer dingen die een DJ goed maken of niet. simpel beatmatchen en platte overgangen maken de hele avond is saai
www.mothermusic.nl
Dolivieira    posted on 30-07-2012 12:06
Ben ik het wel met je eens, Luxx. De tempo gelijk zetten is 1. Maar wanneer je plaat inmixt is 2. Dat doet de software niet voor je. En zo zijn er nog meer van dat soort dingen die een mix speciaal maken.
djcanta    posted on 30-07-2012 12:27
precies, hoe breng je je muziek is ook belangrijk... ik heb zaterdag even als een idioot staan springen in de DJ booth en heel enthousiast staan doen, en dan merk je bij 't publiek. Blijkbaar vinden ze dat leuk ofzo Winking my eye

was wel gezellig hoor Happy, laughing

This is an old Topic

No new postings for 4.669 days.
 Post CommentThat would be 155.6 months
or a whopping 12.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

151 Users online: 30 Guests (121 Unknown)
Pages generated today : 35.173
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.708.125