Poster: BennoRevelli
...denk ik dat de 2000s nog wel lang mee kunnen?
Poster: Luxx
weet je, dat denk ik altijd over elk electronisch product dat ik koop. als dan ineens een volgende versie komt vind ik ineens hetgene wat ik in me hand heb ruk en zie ik ineens 100 verbeterpunten.
Poster: BennoRevelli
Tja er is weinig over te zeggen.
Als je de CDJ-2000 met zijn voorgangers vergelijkt is het zeker tien stappen vooruit qua techniek.
Doormiddel van Firmware zijn de spelers afgelopen twee jaar aanzienlijk getweakt en verbeterd.
De ruimte voor nieuwe implementaties is gering, maar gelukkig is het wel degelijk mogelijk veel aan te passen op de huige range.?
In principe zou dit product al een langere levensduur kunnen hebben dan een voorganger omdat vrij simpele bugs en features aangepast kunnen worden middels een firmware update.
Daarbij.. wat mis je nou echt op een cdj-2000? alles wat je nodig kunt hebben is aanwezig.
Ik hoop in ieder geval niet dat we de sync/controller kant op gaan met een volgend model want dan zou voor mij de lol er wel snel af zijn.
Vindt het fijn om gewoon zelf te beatmatchen op mijn 2000s.
En eerlijk gezegd.. er is maar weinig wat ik verandert zou willen zien op de huidige 2000s.
Het werkt gewoon goed, soms wel eens wat issues maar dat ligt hem meer bij Rekordbox e.d.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.