Nou bedankt voor de links, dat is duidelijk hoe alles aangesloten moet worden! vooral door die images.
Maar ik wilde voordegrap even mijn muse pocket van hercules gebruiken om te kijken of timecode oip virtual dj werkt.
Maar ik stuitte op een probleem met de configuratie, en kom niet op t zelfde uit als de manuals van VDJ.
hebben we dat weer, snap ik de aansluiting wel, maar is er een probleem met de config....
Ik heb de asio4all driver geinstalleerd om te laten denken dat mijn muse pocket asio heeft. maar nu kies ik dus als soundcard asiodriver, daarnaast in een drop down menu asio4all (waarin de config van asio4all staat gewoon mijn musepocket), heb mn tabletop op de line ingang van de musepocket aangesloten, en aangezet met een timecode cd erin. maar nu ga ik naar timecode config, en krijg ik in dat soort radarachtig vierkant met dat rondje erin, alleen een grijs rondje met quality 0% (geen signaal dus). Heel gek want dat zou ie wel moeten krijgen! ?hieronder de foto's die ik toevoeg van mijn config.?

Hoop dat jullie iets hiermee kunnen,
Ik ben niet van plan die musepocket te gebruiken in t echt hoor, ik ga die of die maya44 kopen of die van mixvibe, maar hiermee zou t volgens andere gwn moeten lukken, maar t lukt niet. heb al tig manuals gelezen maar hij krijt gwn geen signaal.