Ho ho , wacht ff.. Ik zal de punten highlighten wat MIJN reden was van mijn reactie. ik had een beetje van ' so wat een passie..'? just sayn my 2 pence
Poster: Artez
Heeee,
Ik heb nu de laatste jaren vooral bezig gehouden met DJ'en en tegenwoordig kom je er niet zonder je eigen tracks. Nou zoek ik een hardware waar je makkelijk snel en overzichtelijk beats (house) mee kan maken, met een proffesionele sound. Mijn vraag is nu, is dat mogelijk met de NI Maschine, hebben mensen hier ervaring met dit stukje hardware. Ik heb al ableton live en een ion key49 keyboard, stelt niet heel veel voor. ik hoor graag van jullie!?
overigens heb ik ook gewoon antwoord gegeven op je vraag; bij deze zal ik daar wat dieper in gaan.
Het kopen van studio hardware is vrij persoonlijk ik vind het dan ook altijd raar als ik niet echt in iemand zijn zin kan opmaken, wat iemand mist en wilt kopen, voor zijn producties te verbeteren. Nu gezien jou vraag; overzichtelijk , en gezien wat aurelien zegt met 'tactile feedback kan ik me daar iets in vinden. Ik ga zelf altijd naar de shop in de buurt (bax) ik moet dat zelf even kunnen voelen u know

Ik vond het een geining speeltje , beats kunnen er ook zeker mee worden gemaakt , de ingebakke software is gaaf . Alleen jij bezit al ableton die veel uitgebreider is en specifieker voor producen. Dus het voegt denk ik vrij weining toe. En om deze als midi controller te gebruiken lijkt mij ook niks( Te weining map mogelijkheden ) dan zou ik kijken voor een APC40 . Mocht het toch precies zijn wat je zoekt dan heb je ook nog de grote concurent , de Korg-esx 1 .
FML