Poster: Artez
Nou zoek ik een hardware waar je makkelijk snel en overzichtelijk beats (house) mee kan maken, met een proffesionele sound.
Ik heb al ableton live en een ion key49 keyboard, stelt niet heel veel voor. ik hoor graag van jullie!
Heeee,
Ik heb nu de laatste jaren vooral bezig gehouden met DJ'en en tegenwoordig kom je er niet zonder je eigen tracks. Nou zoek ik een hardware waar je makkelijk snel en overzichtelijk beats (house) mee kan maken, met een proffesionele sound. Mijn vraag is nu, is dat mogelijk met de NI Maschine, hebben mensen hier ervaring met dit stukje hardware. Ik heb al ableton live en een ion key49 keyboard, stelt niet heel veel voor. ik hoor graag van jullie!?
@Danil
Jazeker dank je wel! Nog wel een vraagje, in het makkelijk om breaks te maken en build ups enzo. want op youtube zie ik wel veel filmpjes, maar dat is meer gewoon een kort freestyle stukje. Dus kan je een hele track maken: intro,breakdown, buildup, drop, breakdown, drop, outro. Snap je wat ik bedoel? :P
Dus je workflow is zeg maar: je neemt alle sounds op in maschine en dat neem je zeg maar op met Je DAW zoals ableton ? en dan arrange je alles in ableton, ?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.