Poster: Maracas
Ben je bang dat iemand hem uit je CDJ jat en je tracks steelt dan ofzo? Want volgens mij hebben ze wel houders die ervoor zorgen dat ze je USB stick niet uit de CDJ kunnen trekken
Poster: LilQuint
Waneer iemand je USB stick jat neem ik aan dat je niet verder gaat maar achter hem aangaat rennen?
En hoe groot is de kans? Waarom dan niet meteen alle stekkers beveiligen? Die zitten ook binnen handbereik...
Poster: will-j
Zo moet je niet redeneren :p
Stel ik verlies de USB stick, dan had ik gehoopt dat ik 'm beveiligd had.
Poster: Dennis1981
Usb stick kwijt raken is nooit een ramp; heb altijd?het orginele bestand?op mijn vaste pc staan.
Wat je ook kan doen is een usb verlengkabel aanschaffen, dan gaat?het ene uiteinde van de?kabel in de cdj en je stick 1 of 2 meter verderop in het andere uiteinde. Die kan je dan naast je mengpaneel leggen waar de grijpgrage handjes van andere mensen er niet bij kunnen...
Volgens mij hebben ze die dingen bij de action ; kost 1 of 2 euro. Heb er zelf ooit een aangeschaft om een bedrade ps3controller te verlengen. Simpel gezegd :?Usb pikkie aan de ene kant, usb kutje aan de andere kant...
Chill!!! Dit is ook een prima oplossing die ik zoekThx!
Poster: Dennis1981
Usb stick kwijt raken is nooit een ramp; heb altijd?het orginele bestand?op mijn vaste pc staan.
Wat je ook kan doen is een usb verlengkabel aanschaffen, dan gaat?het ene uiteinde van de?kabel in de cdj en je stick 1 of 2 meter verderop in het andere uiteinde. Die kan je dan naast je mengpaneel leggen waar de grijpgrage handjes van andere mensen er niet bij kunnen...
Volgens mij hebben ze die dingen bij de action ; kost 1 of 2 euro. Heb er zelf ooit een aangeschaft om een bedrade ps3controller te verlengen. Simpel gezegd :?Usb pikkie aan de ene kant, usb kutje aan de andere kant...
Poster: cross-over
extra veilig : ?kijk hier.......?
Chill!!! Dit is ook een prima oplossing die ik zoekThx!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.