profiel toevoeg Deejay lukt niet?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

D-Jesse    posted on 07-06-2012 20:46
Hoi, ik heb geprobeerd mijzelf aan de Deejays pagina toetevoegen maar dan geeft ie aan 'something went wrong', hoe kan dit? ?MVG D-Jesse

What do you think about profiel toevoeg Deejay lukt niet? ??

Vote :   

LilQuint    posted on 07-06-2012 20:53
Zulke vragen horen eigelijk in de korte vragen topic...
D-Jesse    posted on 07-06-2012 20:55
oohw, sorry heb die niet kunnen vinden, onderwelk onderwerp staat die? dan report ik deze ff dat ie geclosed kan worden
LilQuint    posted on 07-06-2012 20:57

The magic button.... Zoek en gij zult vinden....
Lead    posted on 07-06-2012 22:31
2 members like this  De deejays heeft, net zoals alle modules, een knop in de bovenbalk met Add Profile.

Als je deze hebt ingevuld en hij is compleet (Bio, dj plaatje, naam) kan moet deze approved worden voor hij zichtbaar is. Als het goed is komt er een melding met wat je nog mist voor je profiel zichtbaar wordt op de website.

Ik ben toevallig op de Beta bezig met de Deejays module om deze wat overzichtelijker te maken. De berichtgeving in deze module is voor veel verbetering vatbaar (en die krijgt hij zometeen ook als de beta online komt)
Let the BASS be louder
D-Jesse    posted on 07-06-2012 23:22
Poster: Lead
De deejays heeft, net zoals alle modules, een knop in de bovenbalk met Add Profile.

Als je deze hebt ingevuld en hij is compleet (Bio, dj plaatje, naam) kan moet deze approved worden voor hij zichtbaar is. Als het goed is komt er een melding met wat je nog mist voor je profiel zichtbaar wordt op de website.

Ik ben toevallig op de Beta bezig met de Deejays module om deze wat overzichtelijker te maken. De berichtgeving in deze module is voor veel verbetering vatbaar (en die krijgt hij zometeen ook als de beta online komt)

Ik heb al die stappen gedaan en hij geeft niet aan dat er iets mis is, ik zal kijken of ik een printscreen kan maken en kan laten zien
Lead    posted on 07-06-2012 23:48
copieer de foutmelding hier even heen, daar moet in staan wat er aan de hand is...
Let the BASS be louder
D-Jesse    posted on 08-06-2012 00:00
copieer de foutmelding hier even heen, daar moet in staan wat er aan de hand is...

hoe bedoel je de foutmelding kopieren?
Lead    posted on 08-06-2012 00:09
Als er iets mis is na het invullen komt er een foutmelding te staan waarom het niet werkt (als het goed is).

Dat is gewoon tekst die je kunt selecteren en in het forum plakken...
Let the BASS be louder
D-Jesse    posted on 08-06-2012 08:56
Als er iets mis is na het invullen komt er een foutmelding te staan waarom het niet werkt (als het goed is).

Dat is gewoon tekst die je kunt selecteren en in het forum plakken...

Dat is dus het gekke, dat komt er niet. ik heb een paar keer iets moeten veranderen of bij moeten voegen, dat ?klopt. maat uiteindelijk geeft hij iets aan, wat ik u toch echt in een printscreen moet laten zien...
Lead    posted on 08-06-2012 11:02
Hehe, geen u tegen mij aub Winking my eye

Je kunt screenshots uploaden in de Imagedump, daar kun je plaatjes kwijt die je voor zoiets online moet zetten.
Let the BASS be louder
Roov    posted on 08-06-2012 11:09

Doe je het zelf ook! Winking my eye
Tegen een 14 jarige wel te verstaan
D-Jesse    posted on 08-06-2012 11:36

Je kunt screenshots uploaden in de Imagedump, daar kun je plaatjes kwijt die je voor zoiets online moet zetten.

[URL=http://www.imagedump.nl/][img]http://www.imagedump.nl/[/img][/URL]

tadaaaa, hopelijk kun JE er iets mee :P
Limb-Girdle    posted on 08-06-2012 19:43
Enkel een link naar imagedump heeft geen zin hea.?Cool Je moet de directe link naar de image hebben, je kunt daarvoor ook img.ur gebruiken:?http://imgur.com/
Where the music meets the deejay!
D10N    posted on 08-06-2012 21:12
Bij mij staat dit

DJ Profile is NOT active :?Needs Approval by Admins

Hoelang gaat dat duren want heb hem al lang geleden gemaakt.
Gr. Dion

Lead    posted on 08-06-2012 23:02
Approven komt binnenkort goed, de module wordt nu nagekeken en als je profiel compleet is zal hij spoedig worden approved. Het approven is defect geraakt een tijd geleden, vandaar de vertraging.

Een link naar het plaatje staat in de image dump naast je plaatje. Met 1 click erop selecteer je de hele URL en kun je hem zo knippen en plakken. In het forum click je dan op het 2de icoontje en je plakt de URL in het bovenste vakje.

Plaatjes toevoegen op DJR
Let the BASS be louder
D-Jesse    posted on 13-06-2012 17:24
foutmelding DEEJAY
Lead    posted on 14-06-2012 11:58
En heb je een screenshot van het scherm ervoor, waar staat wat je had ingevuld ?

Wellicht iets met een afbeedling oid ?
Let the BASS be louder
D-Jesse    posted on 15-06-2012 20:32
En heb je een screenshot van het scherm ervoor, waar staat wat je had ingevuld ?

Wellicht iets met een afbeedling oid ?

ik zal daar even een screenshot van maken. ik heb weleens een foutmelding gehad dat de afbeelding te groot was, die heb ik toen online laten verkleinen qua bestand en nooit meer een foutmelding over gehad,
D-Jesse    posted on 24-06-2012 20:16

Hoort dit berichtje van admin approval te komen??Cooladmin approval

This is an old Topic

No new postings for 4.702 days.
 Post CommentThat would be 156.7 months
or a whopping 12.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

115 Users online: 14 Guests (101 Unknown)
Pages generated today : 16.780
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.405.154