Poster: Lead
De deejays heeft, net zoals alle modules, een knop in de bovenbalk met Add Profile.
Als je deze hebt ingevuld en hij is compleet (Bio, dj plaatje, naam) kan moet deze approved worden voor hij zichtbaar is. Als het goed is komt er een melding met wat je nog mist voor je profiel zichtbaar wordt op de website.
Ik ben toevallig op de Beta bezig met de Deejays module om deze wat overzichtelijker te maken. De berichtgeving in deze module is voor veel verbetering vatbaar (en die krijgt hij zometeen ook als de beta online komt)
copieer de foutmelding hier even heen, daar moet in staan wat er aan de hand is...
Als er iets mis is na het invullen komt er een foutmelding te staan waarom het niet werkt (als het goed is).
Dat is gewoon tekst die je kunt selecteren en in het forum plakken...
Hehe, geen u tegen mij aub
Hehe, geen u tegen mij aub
Je kunt screenshots uploaden in de Imagedump, daar kun je plaatjes kwijt die je voor zoiets online moet zetten.
En heb je een screenshot van het scherm ervoor, waar staat wat je had ingevuld ?
Wellicht iets met een afbeedling oid ?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.