Poster: main
het is legaal, want in de voorwaarden die je accepteert staat dat spotify niet gebruikt mag worden voor commercieele doeleinden (cafe's). doordat je alleen zelf de muziek mag luisteren en ze je de optie geven het te kopen is het legaal.
Poster: Aziaat
Ik denk niet dat het gebruik van Spotify tijdens een live set legaal is...
Je bezit toch helemaal geen rechten van een nummer dat je afspeeld via Spotify?
Spotify op zich (priv?gebruik) is wel legaal. Spotify betaald betaalt nl. de labels een deel van hun opbrengst in ruil voor het beschikbaar stellen van hun muziek.
Poster: dance2mix
verkeerd gelezen, je kan de muziek opslaan op je telefoon of offline naar muziek op je laptop luisteren, hierdoor is het nog niet van jou. Als je het wil kopen moet je op 'downloaden' klikken en dan betaal je een bedrag afhangt van het aan aantal tracks
Poster: Dolivieira
Ik doe wel eens allround ergens draaien en dan heb ik gewoon spotify er naast staan op mijn iPad. Komt een verzoeken binnen die ik niet op mp3 op mijn laptop heb staan dan kan ik die als nog draaien. En precies zoals Sabasz al heeft gezegd. Zolang er BUMA is betaald waar jij aan het draaien ben dan is er geen probleem om de trucks te draaien. En ik gebruik hem maar af en toe.
Poster: Aziaat
Ik denk niet dat het gebruik van Spotify tijdens een live set legaal is...
Je bezit toch helemaal geen rechten van een nummer dat je afspeeld via Spotify?
Spotify op zich (priv?gebruik) is wel legaal. Spotify betaalt nl. de labels een deel van hun opbrengst in ruil voor het beschikbaar stellen van hun muziek.
Zolang er BUMA is betaald waar jij aan het draaien ben dan is er geen probleem om de trucks te draaien. En ik gebruik hem maar af en toe.
Je moet alleen een goede internet verbinding hebben Snoey. Sommige clubs hebben wifi. Want ik heb wel eens in tenten gedraagt waar de ontvangst van 3G werd belemmerd