Poster: Martullia
Zie net bij de winkel met het roze logo een prijs van 900 euro staan, kun je beter voor de cdj850 of 900 gaan als je het mij zegt.
Poster: RiliciousZ
Helemaal mee eens, ik vind Denon ee ngoed merk, maar dit klopt otch niet helemaal. Nattuurlijk is Denon kwa kwaliteit even goed als pio, maar lang niet zo populair. en dat zien ze niet in lijkt me.
Aangezien ze daar qua DJ'en een beetje achterlopen, daar zijn nog steeds veel mensen die met vinyll draaien terwijl dit hier bijna is uitgestorven.
Poster: Estacy
hoho eens even, dat slaat helemaal 0.000% nergens op. DJ's daar lopen niet achter, de muziek is anders. Wij in Europa zijn echt heel erg EDM gefocused, alles in clubs is dance of een vorm daarvan. veel muziek die zijn oorsprong in de US heeft is hier in de jaren 90 gigantisch populair geworden (Techno bijv.) maar in Amerika is dat vrij lang heel underground gebleven terwijl wij dus een hele ArenA vol kregen met house, moest je daar goed zoeken naar een verlaten warenhuis waar ze wat speakers in hadden gezet om house te horen
In Amerika heeft Hip-Hop muziek en de hip hop/urban cultuur een veel grotere rol, en is diep geworteld daar. een vitaal aspect van hip hop is ?scratchen, waar scratch je mee? in de jaren 90 deed je dat niet met Cd spelers. dat kon pas een beetje in 2003. Je gebruikte vinyl, nee, je gebruikt vinyl. als je gaat scratchen gebruik je vinyl, jogwheels werken niet.?
maar vinyl is zwaar, en de muziek cultuur is ook veranderd in de VS. dance is veel populairder, zeker de laatste jaren?
meer muziek was nodig, en timecode bleek de oplossing. de DJ's konden hun geliefde draaitafels blijven gebruiken (want een Technics gevoel heb je alleen met Technics, geen enkele cd speler komt in de buurt) en toch veel muziek mee nemen. Dit is nog steeds het geval, timecode is de standaard. CD spelers komen op een 2e plaats, nu met de CDJ 2000 met USB functie en software integratie is er wel een opmars, dat wel.
Is wel toevallig dat er geen een fatsoenlijke Americaanse DJ is,?
Is wel toevallig dat er geen een fatsoenlijke Americaanse DJ is, en nee Demau5 is geen DJ.
Poster: WinstonJa sorry ik heb niet zoveel met Hip Hop, zullen in Europa zo ver ik weet tenminste ook weing DJ's die dit draaien. Dus tel dit ook niet echt mee ik spreek voornamelijk over Dance muziek.
Het ging niet over amerikaanse house. Dat is crappy. Maar hun hiphop moet wel goed zijn voor de kenners.
Is wel toevallig dat er geen een fatsoenlijke Americaanse DJ is
Ik ben? gewoon niet zo onder de indruk van Amerikaanse Dj's als anderen dat wel zijn moeten jullie dat zelf weten.
Europa kan een veel dikkere lijst aan DJ's presenteren als de VS.
Poster: RoovMijn mening is mijn waarheid, net zoals jou mening jou waarheid is. Lijkt wel of je beledigd bent omdat iets anders vind dan een American dj fanboy.
Jij zegt letterlijk dit: 'Is wel toevallig dat er geen een fatsoenlijke Americaanse DJ is'.
Dit zou dan moeten zijn: 'Ik vind dat er geen fatsoenlijke Amerikaanse DJ's zijn.' Let voortaan iets beter op voordat je van alles begint te schreeuwen
Mijn mening is mijn waarheid, net zoals jou mening jou waarheid is. Lijkt wel of je beledigd bent omdat iets anders vind dan een American dj fanboy.
Poster: RoovEn ik maar denken dat dit topic over de sc2900 ging maar blijkbaar is wat ik van Amerikaanse DJ's vind veel belangrijker. Waar maak je je druk om. en over sc2900 kan ik maar een ding zeggen niet doen veel te duur voor een Denon tabletop die het nog moet waar maken 900 euro pff....
Ik ben absoluut niet beledigd, je brengt het alleen totaal verkeerd.
Denon schijnt naar wat ik van anderen hoor vooral in de VS populair te zijn. Aangezien ze daar qua DJ'en een beetje achterlopen, daar zijn nog steeds veel mensen die met vinyll draaien terwijl dit hier bijna is uitgestorven.
En met dat draaienden jogwheel heeft het wat weg van een technics
Poster: Dennis1981
De clubstandaard zal het niet worden, ze zouden een groter scherm op moeten zetten a la cdj2000 dan wordt het wellicht een interessante speler.
Vond die laatste speler van ze , de s-3900 volgens mij, ook heel erg interessant, alleen dat kleine schermpje is toch een afknapper, aangezien ik geen softwaredj ben die zijn cd-spelers op een laptop heeft hangen...
Zouden ze dan helemaal geen research doen ; eens kijken wat zouden de dj's willen bij een cd-speler??
Denk dat we allemaal hetzelfde willen :
Snelle laadtijden ;
Accurate bpm-metingen,
Mooi waveformoverzicht op groot scherm.
Groot jogwheel met instelbare stroefheid?dat lekker vlot reageert.
Linkmogelijkheden.
Usb-inplugmogelijkheden.
Midi te gebruiken met behoud van scherminfo.
Ingebouwde geluidskaart.
Paar hot cue's en dat is het verder wel...
Ze vergeten telkens een groter scherm te monteren, de rest hebben ze wel in orde.
Poster: Snoey
Wat ik appart vind, is dat je aangeeft dat je laptop dj bent.